di jun 05, 2007 19:37
Was overigens een leuk evenement, maar niet de beste die ik daar heb meegemaakt, leek minder druk doordat het circuitoppervlak flink was vergroot, waren behoorlijke loopafstanden van ene deel van circuit naar het andere.
Was voor het eerst met de 75 en die belgen zijn wel enthousiast hoor, het woord magnifique heb ik vaak horen valle. En toen ik naar de pits boxen wilde rijden om mee te doen aan de grande parade, werd ik diverse malen tegengehouden om gefotografeerd te worden, kreeg ook nog een aanbod om de 75 te ruilen tegen een 916 spider, heb daar maar in mijn beste frans NO op geantwoord.
Grande parade was voorgaande jaren al behoorlijk frustrerend, maar dit keer waren er niet zoveel alfa pace cars, maar slechts een enkele seat.
Aangezien er simpelweg geen instructies werden gegeven voor het rijden besloot ik maar de seat in te halen.
Op een gegeven moment volgas in 3 langs de f1 pitboxen probeert een van die seats gewoon mij af te snijden, levensgevaarlijk, gelukkig drukte hij niet door en was ik sneller, dit zag ik ze niet doen als een belgische ferrari ze inhaalde.
Iemand toevallig nog een foto/filmpje van mijn zwarte metallic 75 V6 genomen op het circuit?