De 20 dagen verlof die ik heb naast de vrije zondagen en de (1 op 3) vrije zaterdagen spendeer ik als volgt :
In de 1e plaats aan op reis met m'n familietje naar Bretagne (1 week met Pasen, 1 week in juli, 1 week in augustus) : dan geniet ik't meest van : Fietsen met de MTB met aan de meefiets 1 van mijn twindochters(5-9-2002), de andere twindochter bij Mama aan de meefiets en de oudste dochter(24-1-2001) op haar eigen fietske . Ook stevige wandeltochten langs de rotskust horen thuis op ons menu . Vrije zondagen en die enkele zaterdag gaan grotendeels ook in familietijd op .
Ook pasta's maken en insalate volgens de Italiaanse regels van de kunst en met uitsluitend Italiaanse ingredienten horen daar ook bij (pasta van Barilla verwerk ik en verzamel(afsluitklep bewaard) ik, intussen toch al 105 verschillende om collage te maken) .
Jaarlijks is er ook 'n shortski met "de maten" .
2e plaats Alfa, Autosport aktief & passief
3e plaats als er nog tijd blijft wil ik ooit weer gaan kayakken, bij voorkeur de canyon du Verdon bij Castellane in Frankrijk ... Muziek beluisteren van BeeGees(ik ben nog een overlevende discokikker...) tot ZZtop en met de poten zwieren op de tonen van E, W & F edm. .
4e plaats ooit wil ik weer 'n Gtv6 om mee te cruisen...door tunnels tegen 4250rpm(Race-son-aaaaaaaantie
)
en als ik ooit meer tijd vind ga ik weer tennissen, "sjotten" en, en, &, +, et, and, und, e ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .