Al een tijdje zet ik voor de SCARB evenementen een aankondiging hier op het forum. Die aankondigingen zijn altijd gebaseerd op de evenementenkalender. Met de moderators heb ik de afspraak gemaakt dat steeds de drie eerstvolgende 'sticky' worden gemaakt.
In die aankondiging staat een algemeen stukje tekst. Voor begintijd, lokaties, routebeschrijving en dergelijke verwijs ik via een link naar die evenementenkalender. Dat laatste is omdat in het geval van een wijziging op het laatste moment alleen de kalender hoeft te worden aangepast en niet de forumtopic. Ik plaats de aankondigingen vaak ook op andere forums en dan zou ik het overal moeten contoleren en aanpassen.

En dan nu een mijn vraag:
Ik heb in de evementenkalender bij de Nachtrit helemaal onderaan een linkje laten opnemen naar een interactieve Google kaart (een volgende keer moet een dergelijke link een nieuw venster openen).
Klik links op 'Startpunt' en dan in het nieuwe venstertje op 'Hier naartoe'. Vul je postcode in en prego: je (printbare) routebeschrijving is klaar, inclusief afstand en reistijd.
[edit:] Het gaat dus alleen om de route van thuis naar het startpunt van een rit of de locatie van een koffieklets o.i.d.[/edit]
Ik wil voor in principe alle evenementen dergelijke kaartjes maken. Het kost me wel iedere keer tijd, vandaar mijn verzoek om de poll te vullen.
En lever gerust commentaar.
N.B. Als je nooit aan evenementen meedoet hoef je de poll niet te vullen.
Alvast mijn dank.