Wordt het een meeting a la het boek "de donkere kamer van Damocles ?"anale garnaal raketten
Wordt het een meeting a la het boek "de donkere kamer van Damocles ?"anale garnaal raketten
Dus Kees nog meer reden om ook te komen...Wordt het een meeting a la het boek "de donkere kamer van Damocles ?"anale garnaal raketten
Zojuist een hotel gereserveerd. Ik verheug mij al op de anale garnaal raketten. Zoiets hebben wij in Nederland niet. ( de Febo mag ook hoor.Ik eis weinig. )
Ach....Of om juist af te haken
Ze genieten ook mijn voorkeur hoor , want ze zijn daar echt lekker .Zojuist een hotel gereserveerd. Ik verheug mij al op de anale garnaal raketten. Zoiets hebben wij in Nederland niet. ( de Febo mag ook hoor.Ik eis weinig. )
Laat ik die nou ook besteld hebben
Ze werden mij speciaal aanbevolen door Manu. De kok vuurt ze persoonlijk af. Ik kan niet wachten.Ze genieten ook mijn voorkeur hoor , want ze zijn daar echt lekker .
KAS is een Westvlaming en had aan " In de gloria " moeten meedoen .
De bovenkamer voor zaterdagavond is wel al vol .het hotel is al gereserveerd
nu nog de kinderoppas..
We zitten in het Holiday Inn Gent Expo, niet echt romantisch maar er was een parkeerplaats. ik kan het nog annuleren, heb jij nog een leuke suggestie met een nette parkingDe bovenkamer voor zaterdagavond is wel al vol .het hotel is al gereserveerd
nu nog de kinderoppas..
Maar wel super dat jullie komen !!!
Ik heb deze al aan veel mensen doorgegeven :We zitten in het Holiday Inn Gent Expo, niet echt romantisch maar er was een parkeerplaats. ik kan het nog annuleren, heb jij nog een leuke suggestie met een nette parkingDe bovenkamer voor zaterdagavond is wel al vol .het hotel is al gereserveerd
nu nog de kinderoppas..
Maar wel super dat jullie komen !!!
Geen privéparking daar . Het is een historisch pand , vandaar .weet jij of bij het Cour St Georges een parking is of een betaalde parking in de buurt?