Van vrijdag op zaterdagnacht vonden een paar smerige ... (weet helaas niet wie) het nodig om enkele auto's bij ons in de straat te vernielen, waaronder ook die van mij en die van mijn vriendin. Bij mijn zwarte 33 zit nu een kras die op het achterportier begint en eindigt op het scherm. Tis van de ene kant maar goed dat ik er niet bij was, anders had ik nu waarschijnlijk in de gevangenis gezeten ofzo....
Maar goed, nu het volgende... Hoe kan ik het beste die kras weer een beetje minder zichtbaar maken. Over laten spuiten doe ik beslist niet gezien de waarde en de verdere staat van de auto. Ik wil gewoon dat ie iets minder opvalt. Nu kijk je op het witte wat uiteraard bij een zwarte auto erg opvalt. Moet ik het met een lakstift voorzichtig doen of heb je ook ander middeltjes?? Er zit me iets van bij dat er ook een soort stiftjes zijn die wat zachter zijn en die de kras iets opvullen als je eroverheen wrijft. Soort wasco zeg maar. Hebben jullie hier ervaring mee of wellicht tips voor me..???