Zo, laatste tijd weinig tijd gehad voor de 75...
Maar de 75 loopt ondertussen echt super op de Megasquirt, bovenin is er echt een enorm verschil in souplesse!
Heb de toerenbegrenzer op 7000rpm gezet, lijkt er op dat de motor ook tot dat toerental lekker blijft trekken...
Binnenkort wil ik hem wel op de rollenbank zetten voor de laatste puntjes op de i, voor de instelling zonder de compressor.
Altijd handig om een goede map te hebben voor de "standaard" ts motor en leuk om te weten hoeveel porrie die heeft voor en na het plaatsen van de Eaton.
Heb wel zojuist de kunststof kofferklep klaar gemaakt om te spuiten vandeweek!
En nog twee weken werken, dan heb ik drie weken vrij, waarin ik de auto verder klaar wil maken voor het debuut in de Squadra Italia!
Weet nog niet of dat met of zonder compressor wordt, want de overige to-do list is nog:
-kooi verwisselen (deze is niet helemaal origineel, heb een goede geruild voor een turbomotor...)
-brandblusser plaatsen
-hoofdstroomschakelaar plaatsen + accu naar achteren
-betere stoel en 5-punts gordel plaatsen
-tweede stoel en gordel eruit
-lexaan ramen + deuren op dieet zetten
-kunststof kofferklep plaatsen
-hopelijk de nog te scoren kunststof motorkap plaatsen
-brandschot plaatsen
-m'n slicks op de velgen (die nu nog naast me in de computerkamer liggen) draaien
-....
Dus, dat is nog best wat werk!