Bij deze stel ik me nogmaals voor... ik ben Erwin van Dalfsen, 22 jaar oud, en velen kennen mij als die 2m04 lange jongen Ik studeer -nog steeds- Technische Bedrijfskunde, komend schooljaar maar eens afronden
Na een 1.8 8v welke redelijk op begon te geraken heb ik een 2.0 16v met schade gekocht, waar na een poosje de krukaslager van sneuvelden. Na een nieuw blok erin gehangen te hebben ontstond het zelfde euvel. Vandaar nu een 2.5V6
In de korte tijd dat ik deze auto bezit heb ik al het e.e.a. aan onderhoud en "tuning" gedaan. En het lijstje is nog -lang- niet afgewerkt helaas
Exterieur:
* Compleet omgebouwd naar widebody.
* Juniorskirts, logo eraf gehaald.
* Doorzichtige zij knipperlichten.
* U-spoiler
* Raamspoilers.
* Homemade raamband.
* 18" Kosei wielen met Toyo Proxes 215-35-18, voorzijde op 1,35% negatief.
Interieur:
* Blauw Leder Savali interieur
* Origineel Momo sportstuur.
* Houtenstrip grijsgespoten.
* Compleet interieur van licht naar zwart omgebouwd, incl. vloerbedekking.
* Hoedenplank met gordijntjes.
* Sporttellerbak uit 2.0 16v (toerentellermechanisme van de V6 overgebouwd, werkt toppie!)
* Alu pookknop, en handrem handel met Alfa logo.
Technisch:
* Motor geheel gereviseerd en opnieuw opgebouwd, nog geen 3000km oud
* Geflowde koppen
* 3.0 12v Fase 2 nokkenassen uit een 164.
* BMC CDA met intake in bumper.
* Squadra Chip
* Madeno einddemper.
* Sebring demperloze tussenpijp.
* CSC Katvervanger.
* Carterontluchting afgedopt, koelvloeistof langs het gasklephuis.
* Gele Koni Instelbaar rondom icm weitec veren, wielen op 1,35% negatief.
* Billstein draagarmen.
* Brakemax remmen + blokken rondom.
* Veerpootbrug
"ICE":+
* Pioneer DEH 9400MP
* Kenwood 350watt 4 kanaals versterker
* DLS CA-10 Monoblock
* 1 Fahrad Condensator
* Sony 12" Subwoofer
* Pioneer boxen voor en achter.
* Philips analoge crossover.
* Nokia CK7W Bluetooth carkit.
* Nokia E61 Houder
* Nokia E61 Telefoon met TomTom6 en geheel EU :+
Originele opties:
* Elektrische ramen en spiegels.
* ABS.