Kijk da's een overzichtelijk lijstje
Stoel, gordels en kooi zijn al aanwezig. Remmen ook, alleen ontluchten (tot zolang 5 cm verder trappen, dan remt-ie ook; even tijd en gelegenheid vinden om die kont een eind omhoog te gooien).
De motor loopt op zich lekker, de elektra die niet werkt is dus dat oliedrukgebeuren en het benzinepeil (zowel meter als lampje). Kan ik dat opschuiven of is die oliedruk toch wel een issue? Verder zou ik zo niet weten wat er anders moet (op korte termijn). Verdere aandrijflijn: voor zover ik nu weet is alleen het gierende geluid in z'n 5 (kapot lager, heb ik me laten vertellen, alleen hoorbaar onder belasting (accelereren)) een punt van aandacht. Een vervangende bak ligt er al (wel weer een 1.8-bak, wat er nu ook onder zit, dus geen sper), moet er alleen nog "ff" onder. Hoelang dit goed gaat, geen idee...
M.b.t. dat verlagen, ben ik er dan? Achter wordt-ie wel stugger met de juiste veren, maar voor gaat-ie (met dezelfde torsies) nog net zo hard op 1 oor hangen als onverlaagd. Of wordt dat met de dikkere stabi al voldoende verminderd?
Dus:
- Remmen ontluchten
- Oliedrukweergave aan de praat krijgen
- Stabi (heb ik liggen)
- Voor verlagen
- Achter andere veren (welke?) + de Bilsteins die ik heb liggen
- 105 castorkogels (bij een Tuynder of bij een Biesheuvel?)
- uitlijnen
- niet-gierende bak eronder hangen
Lijkt dit ergens op om mee te beginnen? Vergeet ik nog iets? Deugt de volgorde een beetje?
Dichtlassen van de deuren sloeg btw op de ACHTERdeuren. Dat mag wel van de APK