alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: Uitslagen Concorsi

do aug 30, 2007 21:39

Ideetje voor volgend jaar om er toch wat meer tijd voor vrij te maken en beter onder de aandacht te brengen? En bvb de uitreiking na de baantijd te doen (dus aan het circuit, auto's opstellen op het rechte stuk ofzo).
Ik kan me herinneren dat een jaartje of 2(? ) terug op Zandvoort de deelnemers over het circuit heen mochten om hun auto`s aan het publiek te showen. Het is dat ik de Alfetta van Sander kende anders had ik ook niet gezien dat dat clubje auto`s bij het concorso hoorde. Dat kan idd beter.
Ze zijn toch over het circuit gegaan ? :shock:

:wink:
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Gerrit Mobach
Member
Member

vr aug 31, 2007 13:45

Ook even zeuren: ik liep toevallig voorbij toen de prijzen uitgereikt werden, maar het kwam over alsof het even tussendoor moest. Ook al omdat de baanspeaker er vrolijk doorheen tetterde en degene die de prijzen uitreikte (mede wegens gebrek aan versterking) dus amper te verstaan was.

Ideetje voor volgend jaar om er toch wat meer tijd voor vrij te maken en beter onder de aandacht te brengen? En bvb de uitreiking na de baantijd te doen (dus aan het circuit, auto's opstellen op het rechte stuk ofzo). Ik heb hier nog een dvd'tje liggen van 20 jaar terug (toen was het nog een video, maar vorig jaar laten kopieren) en toen ging het ook op een dergelijke manier. Dat doet volgens mij toch meer recht aan dit onderdeel van het SSAR.
Mee eens maar na de baantijd geeft weer andere complicaties. Stuur je comments in ieder geval naar de organisatie dan kunnen we er iets mee.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Uitslagen Concorsi

za sep 01, 2007 00:19

Ik begrijp best dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar zoals het nu ging vond ik het nogal tegenvallen.

Er is iig een mailtje onderweg naar Jan Braber.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

cor
Guru
Guru

za sep 01, 2007 22:19

@PM, suggesties enz. zou ik ook (vooral)--> Dinky Boy als 'capo di concorsi' peebeejen.... :wink:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

za sep 01, 2007 22:25

Ik lees mee ;)

Zoals Gerrit al aangaf, er is een aantal programmatechnische beperkingen. Maar ik zag dit jaar de omroeper met een draadloze mic over de paddock lopen, wie weet kunnen we daar iets mee.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

ma sep 03, 2007 22:33

Ik lees mee ;)
Mooizo, dan volgt hier nog een suggestie. Jan Braber mailde mij (o.a.) het volgende: "Deze reactie naar mij zou voldoende zijn geweest en plaatsen op het forum heeft voor ons geen toegevoegde waarde."

Stem dat dan ook eens af op de eerstvolgende vergadering :mrgreen:

Zonder gekheid, het voordeel van het (ook) posten op het forum vind ik wel dat dat misschien meer reacties losweekt van mensen die het al of niet met mij eens zijn.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma sep 03, 2007 23:21

Dat laat onverlet dat de juiste weg voor kritiek, ideeën en suggesties via Jan is. Dan weet je tenminste zeker dat het in de evaluatie wordt meegenomen. Toevallig ben ik actief op het forum, maar dat geldt niet voor alle Spettacolo-medewerkers. Bovendien lees ik nou ook weer niet àlles.

Terug naar “Evenementen”