Zojuist terug uit Assen waar dit weekend de Champ Cars hun opwachting maken. Vandaag kennis gemaakt met deze serie. Wat me als eerste opviel was de sobere entourage op de paddock. Niks geen parketvloeren, marmer of dure vipruimtes maar gewoon ....klinkers. De pitsboxen staan vol maar verder geen poespas. Je kan er behoorlijk dichtbij komen. Coureurs geven handtekeningen of gaan met je op de foto. Motorsport zum anfassen, zoals de oosterburen zeggen. Tijdens de eerste kwalificatie regende het en moest het hele circus op winterbanden vertrekken. Morgen de tweede kwalificatie en Zondag de race. Voor diegene die op de hoofdtribune gaan zitten een tip, neem gehoorbeschermers mee. 2 auto`s tegelijk voor de tribune veroorzaken een onvoorstelbare teringherrie waar je volgende week nog plezier aan zal beleven.

Op de buitentribunes valt het mee. Verder hangt er een waas van Methanol over het circuit.
Zondag zal ik er weer zijn. Veel plezier en foto`s maken hoor. Voor de liefhebbers heb ik
HIER al vast wat opwarmers.

De Minardi van Doornbos.

Paul Tracy.

Bourdais in aktie.

Neerlands hoop.

Sebastien Bourdais.

Kijk ook eens op de parking rond.

Deze sukkel verdient wat mij betreft de beker. Op een parkeerplaats behoorlijk hard de sloot in. Gefeliciteerd. Auto totalloss.