Graag jullie mening, volgens mijn garagist moet de airbag vernieuwd worden om de 10 jaar?
Idee van prijs?
Of alternatief???
Ik hoop het niet idd... wat een bullshit!Volgens mij gaat er zelfs een advies komen voor het verneiuwen van de airbag elke 5 jaar.
Gaat een kostelijke grap worden.
Ook alle nadelige gevolgen na schade straks
airbags worden dan afgeschreven in 5 jaar, dus niet meer volledig worden vergoed en dan wil ik verder nog niet eens denken aan de gevolgen bij letsel waarbij de airbag ouder was als 5 jaar.
Zélf testen.... Mmmm nee da's geen optie.Ik hoop het niet idd... wat een bullshit!Volgens mij gaat er zelfs een advies komen voor het verneiuwen van de airbag elke 5 jaar.
Gaat een kostelijke grap worden.
Ook alle nadelige gevolgen na schade straks
airbags worden dan afgeschreven in 5 jaar, dus niet meer volledig worden vergoed en dan wil ik verder nog niet eens denken aan de gevolgen bij letsel waarbij de airbag ouder was als 5 jaar.
Het was altijd controleren na 10 jaar en dat is het voorlopig nu nog...
Wie garandeerd mij dat een airbag ve 147 met een meer brandend lampje dan uitzijnd lampje werkt op het moment supreme???
Wat moet je dan vernieuwen, de zak, of het patroon? Of allebei? (In een 155 zit een mechanische airbag, gaat af zodra de stuurnaaf er in prikt, geen electronica. Patroon zit los van de zak).
Wist je trouwens dat je in Italie in het begin een wapenvergunning moest hebben wanneer je auto een airbag had.
Volgens mij waren dat plavuizen..Wie garandeert mij dan een schone lei??