Snor kost geen munten, sterker nog, levert munten op! (Tel al dat scheerschuim en die dure mesjes maar eens op)Grote snor...
Dus die kan over 2 weken van de lijst
Snor kost geen munten, sterker nog, levert munten op! (Tel al dat scheerschuim en die dure mesjes maar eens op)Grote snor...
Nog meer plannen?Mijn eerste Ferrari.
Uhhhm open solicitatie, waar moet die naar toe.Ik rijd inmiddels voor mijn werk ongeveer dagelijks Ferrari.
En in echt van alles, van 330GT2plus2 tot 550 Maranello.
Ja! ik ben al op de 1/2 dan..... Nou alleen die Ferrari nog naast de 155 sparenEn die GT4 is misschien niet de mooiste. Maar zo simpel, iedereen met verstand van een Nordje kan eraan werken, en het rijdt ZOOOO goed.
prijs rond de 25K. Ofwel wat een lullig Golfje kost, maar dan MET kicks, ZONDER afschrijving etc. Dus ipv het Golfje te kopen, een oude 155 daily driver doen, en dit speelgoed ernaast!
Zo is mijn idee althans.
Rik
Rik,Voor de andere liefhebbers, we hebben nog een 308GT4 staan, heeft zn kleur tegen, blauw, maar een SUPERauto, rijdt nog veel beter dan je je voor kan stellen. Blauw leer, algemene staat echt bizar gewoon.
Kopen, paar jaar in rijden, en dan grigio chiaro overspuiten.
Je moet het echt nu doen, ze worden gewoon zienderogen duurder, straks zijn Ferrari's ECHT niet meer te betalen.
En die GT4 is misschien niet de mooiste. Maar zo simpel, iedereen met verstand van een Nordje kan eraan werken, en het rijdt ZOOOO goed.
prijs rond de 25K. Ofwel wat een lullig Golfje kost, maar dan MET kicks, ZONDER afschrijving etc. Dus ipv het Golfje te kopen, een oude 155 daily driver doen, en dit speelgoed ernaast!
Zo is mijn idee althans.
Rik