Gasgeven, sturen en af en toe een beetje remmen, zo moeilijk is het niet hoorBovendien kan ik niet karten (denk ik)![]()

Wel ff aan de kant gaan als ik erlangs wil uiteraard

Gasgeven, sturen en af en toe een beetje remmen, zo moeilijk is het niet hoorBovendien kan ik niet karten (denk ik)![]()
Kijk daar begint het al: remmen.... Ik doe nu al 2 jaar (kleine 40000 km) met 1 setje blokken op de voor-as. Ik kan niet remmenGasgeven, sturen en af en toe een beetje remmen, zo moeilijk is het niet hoorBovendien kan ik niet karten (denk ik)![]()
![]()
Ik heb nog veel meer kmters gemaakt met mijn straatblokken. Anticiperen (sturen) is de truuk.Kijk daar begint het al: remmen.... Ik doe nu al 2 jaar (kleine 40000 km) met 1 setje blokken op de voor-as. Ik kan niet remmenGasgeven, sturen en af en toe een beetje remmen, zo moeilijk is het niet hoorBovendien kan ik niet karten (denk ik)![]()
![]()
1 ding scheelt: die velgen voor mij kun je in Emmeloord afgeven aangezien ik er dan bij benEmmeloord, hm...
Zou transporttechnisch wel handig zijn voor me: kan ik via Delft heen (autorijden=leuk,meteen die wielen ophalen daar), éven "verkeerd rijden" en in Thesinge de skirts voor mijn broer ophalen, en dan in Emmeloord weer andere wielen aan Aernoudt overhandigen... Moet ik alleen ergens onderweg mijn banden laten wisselen (doet de wegenwacht dat?
) en wie weet kan ik ook weer een andere set wielen afgeven op het adres van de koper, ergens onderweg............... (geen idee waar de beste man woont
)
Bovendien kan ik niet karten (denk ik)![]()
Ik pas even
Hoezo rijd jij met één hand?Ik rijd met 1 hand, dus je moet in elk geval 1 kart voorbij kunnen komen
Beginnen wij een soort 'gehandicapte' competitie...Hoezo rijd jij met één hand?
(ik rijd met één been)
En dat al na drie dagen................Gelet op het aantal Alfisten die dit een goed idee vinden gaat het niet door
Mja, begrijp ik ook niet helemaal... Ik kom niet zó vaak op kartbanen, maar als ik er kom is het niet heel druk. Als er dan een groepje van 4 of 5 personen "binnenvalt" kunnen die best tegelijk de baan op. Is een stuk beter te "managen" als dat er een volle touringcar de parkeerplaats van een mcdonalds opdraaid. Dan roept elke hamburgerbakker zenuwachtig "we hebben een bus"En dat al na drie dagen................Gelet op het aantal Alfisten die dit een goed idee vinden gaat het niet door
Mja, begrijp ik ook niet helemaal... Ik kom niet zó vaak op kartbanen, maar als ik er kom is het niet heel druk. Als er dan een groepje van 4 of 5 personen "binnenvalt" kunnen die best tegelijk de baan op. Is een stuk beter te "managen" als dat er een volle touringcar de parkeerplaats van een mcdonalds opdraaid. Dan roept elke hamburgerbakker zenuwachtig "we hebben een bus"En dat al na drie dagen................Gelet op het aantal Alfisten die dit een goed idee vinden gaat het niet door
Tja ikke niet dus, maar is de opkomst zó belangrijk dan? Al komen er maar 4, heb je in ieder geval wat te kletsen
Hmmmmmm, hamburgers hebben ze er niet maar vraag me af wie echt meegaat, eerder zoiets geprobeerd, en van de tien kwamen er zes
Dat was anders de vorige keer niet zo moeilijk hoorEn probeer mij maar in te halen ha ha