Ik ben afgelopen week met de Engelse Alfaclub AROC meegeweest naar het Concorso d'Eleganza Villa d'Este aan het Comomeer in Italië. De meeste Engelsen reisden per vliegtuig/huurauto. Ikzelf deed het hele stuk lekker per Spider (1.100 km vanaf Groningen).
Het was een bijzonder leuke week met uiteraard ook een bezoek aan het Alfa Museum in Arese.
Stel nou dat ik volgend jaar (al dan niet onder de vlag van de SCARB) een gezamenlijke reis zou organiseren, hoeveel belangstelling is er dan?
Waar het mij om gaat is een inschatting te kunnen maken of het zin heeft t.z.t. aan de organisatie van een dergelijke trip te beginnen.
Te denken valt aan een gezamenlijk vertrek vanuit Zuid Nederland, via een toeristische route in twee dagen naar Italië, enkele dagen verblijf in een hotel aan het Comomeer, bezoek aan Museum en het Concorso en dan op eigen gelegenheid terug of voortzetting van de vakantie aldaar.
Ik voeg geen optie 'nee, ik ga niet' toe, want dat hoef ik niet te weten. Graag alleen reageren als er een redelijke kans is dat je mee gaat. Niet onaardig bedoeld, maar aan 'dat zou ik best wel eens willen doen' heb ik niks.
Voor iedere stem ga ik uit van 2 personen.
De kosten? Tsja, voor plm. 3000 km brandstof, plm. 6 hotelovernachtingen, eten, drinken, etc.
Toegang tot Vd'E kostte dit jaar een tientje p.p. dus dat is het punt niet

De publieksdag van 2008 is 27 april.