Heel geen vervuiling. Mooi spul. Zo te zien bij Helfferich voor de deur! Kon je alweer geld bij Erik achter laten of heb je m daar gekocht?
En inderdaad, je leeft maar een keer.....
Very nice!, begrijp de keuzen wel hoor....zoals ik van diverse mensen begreep, hadden ze mijn onderschrift gezien.
Sei weg, dit weg, dat weg. New project coming up.....
Welnu.
Dames en heren, ik stel U voor aan mijn nieuwe vehikel!!!
Ik heb de wagen bij Erik gekocht. Goed bedrijf, je word er zelfs voor een ouwe Ghibli in de watten gelegd. Bosje bloemen bij het afleveren en alles. Top...Heel geen vervuiling. Mooi spul. Zo te zien bij Helfferich voor de deur! Kon je alweer geld bij Erik achter laten of heb je m daar gekocht?
En inderdaad, je leeft maar een keer.....
Maar geloof mij, dat komt goed, die wordt getopt, en dan schrik niet, in vier dagen weer gepoetst. Wil je niet weten hoe die er dan bij staat. Al geregeld met de Jezus Christus van het autopoetsgebeuren... Wat die man kan dat wil je niet weten...
Ok top, neem aan dat je naar Swissvax centre gaat ?Maar geloof mij, dat komt goed, die wordt getopt, en dan schrik niet, in vier dagen weer gepoetst. Wil je niet weten hoe die er dan bij staat. Al geregeld met de Jezus Christus van het autopoetsgebeuren... Wat die man kan dat wil je niet weten...
Die naam klinkt mij echt bekend in de oren, maar kan er even geen context achter plaatsen Gelukkig dat deze schoonheid weer vertroeteld wordt zoals het hoortKlopt, maar ik werk bij Maranello in hilversum, en daar weten we wel hoe een auto er WEL bij hoort te staan.
Onlangs nog van een klant met een Maserati sebring eenzelfde klus gedaan als ook jij vaak doet. We maakten precies dezelfde opmerking.
OK zei de man, succes dan.
4 dagen poetsen, demonteren van sierlijsten, toppen, en weer helemaal opnieuw doen.
Je weet NIET wat je ziet.
Ken jij wellicht Jan ter Hedde? Poetser extraordinaire.
We hadden een slordig gespoten Maserati Ghibli. 5 dagen , schuren, 1500, 2000, 2500, toen polijsten, toen poetsen, en er staat ECHT een auto mooier dan nieuw.
En Jan, Jan is mijn vriend...
Normaal niet te betalen idd zo'n klus....
Dus die 308 wordt waanzinnig!