Maar na een minuut of 10 begint hij de nieuwe paus aan te kondigen

Wat is er mis???
ik raak geen water kijt ook geen olie ook komt er geen olie bij het water of anderom.
Wie kan mij vertellen wat er loos is.
Grtz Martin
goed warmdraaien zal dan wel niet genoeg zijn, een flinke rit makenMaar na goed warm draaien heeft hij het nog steeds, rook is niet vettig.
Zwarte rook betekend dat men nog geen beslissing heeft genomen.een nieuwe paus is toch zwarte rook en geen witte???
en wat voegen ze d'r dan aan toe ? koelvloeistof ?Er wordt dan nat stro aan de te verbranden stembrieven toegevoegd.
Witte rook betekend dat een nieuw paus is gekozen.
Als je -om redenen die ik of (denk ik) iedereen hier niet snappen- liever niet een eind gaat rijden, kun je natuurlijk ook even de auto aan de voorkant anderhalve meter optillen, komt het water vanzelf "de pijp uit"Gewoon condens in de pot en nix anders.
Ga lekker een flink stukkie rijden geniet van de mooie sonore sound en het zal vanzelf minder worden.
Als je de uitlaat zou demonteren zie je dat er echt een flinke plas water uitkomt als ie na het lopen wordt gestald en dan ruime tijd stil staat.
Bij witte rook geen additievenen wat voegen ze d'r dan aan toe ? koelvloeistof ?Er wordt dan nat stro aan de te verbranden stembrieven toegevoegd.
Witte rook betekend dat een nieuw paus is gekozen.