Toen ik hem kocht draaide de motor mooi. (denk ik toch) Nu zit ik echter met volgend fenomeen. De motor doet raar, het is net of het een diesel is.

Ik ben van plan om vooraleer ik de olie aflaat, de motor eens te flushen. (had mooi resultaat bij de 33 van Michel). Ik zou tegelijkertijd ook een flush voor de hydraulische kleppen erbij willen gieten (kwestie van maar 1 keer mijn olie te moeten vervangen, heb geleerd zuinig te zijn sinds ik regelmatig met Nederlanders in contact kom

De vraag nadien gaat natuurlijk zijn of ik van mijn diesel af ga zijn, of dat er toch nog andere oorzaken zijn van die dieselklop. (waar ik dus voor vrees, ben nogal pessimistisch ingesteld

Die dieselklop heb ik ook vastgesteld toen ook het DInk-spook opdook. Dit euvel is ondertussen al verholpen: was idd ook het vacuumklepje. (ben blijkbaar toch goeie Ghostbuster, met dank aan Dink zijn topic trouwens, wist ik ineens waar ik moest zoeken) Het zou me echter verbazen of dat klepje iets te maken zou hebben met het huidige fenomeen.