Wellicht omdat het luchtfilter anders smerig wordt?Ik blijf toch met mijn vraag zitten: waarom heb je die afgedopt?

Wellicht omdat het luchtfilter anders smerig wordt?Ik blijf toch met mijn vraag zitten: waarom heb je die afgedopt?
Preciestja, het nut daarvan is me ook niet duidelijk !
Nederlandse zuinigheid !!!! ik had 't moeten weten !Wellicht omdat het luchtfilter anders smerig wordt?
Ik wist dat die hollanders gierig en zuinig waren, maar dit gaat toch echt verWellicht omdat het luchtfilter anders smerig wordt?Ik blijf toch met mijn vraag zitten: waarom heb je die afgedopt?
En ook nog allebei een 33 rijden. Familie?Toch raar dat twee Belgen op net hetzelfde moment, net hetzelfde posten ...![]()
Zou er dan toch iets van waarheid in zitten ?
Effe terug on topic: We weten nog altijd niet waarom die carterventilatie afgedopt werd?
Maar dan had je er vast niet zo'n mooi plaatje bijIk wou net hetzelfde als Floor zeggen, waarschijnlijk openlucht gemonteerd en tja wat moet je dan met die carteronluchting? Idd filtertje tussen zetten.
Ik had even geen plaatje met filtertjeAPK is volgens mij niet toegestaan, ik heb zelf 2 openlucht K&N's en dan voor de carteronluchting zelf een filtertje. Maar ik laat toch mooi nog even mijn originele filterhuis zitten, weet ik in ieder geval zeker dat ik er geen problemen mee heb bij de APK