Lekker bijgkletst met oude bekenden en weer nieuwe "bekenden" gesproken!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Leuk debuut van de zwarte Bert
Het was een flink grote opkomst, samen met die meeting van de BejaardenClub (op de 1e verdieping). [img]
Die hadden een bijeenkomst over "fossiele" brandstoffen[/img]
Verdorie, nu snap ik waarom ik geen enkele bekende heb gezien gisterenHet was een flink grote opkomst, samen met die meeting van de BejaardenClub (op de 1e verdieping).
Toch wel zorgelijk dat je daar niet meteen werd weggestuurd....Verdorie, nu snap ik waarom ik geen enkele bekende heb gezien gisterenHet was een flink grote opkomst, samen met die meeting van de BejaardenClub (op de 1e verdieping).![]()
Volgende keer de juiste receptie aandoen !
Manu was mee en ze dachten dat ik z'n verzorger wasToch wel zorgelijk dat je daar niet meteen werd weggestuurd....Verdorie, nu snap ik waarom ik geen enkele bekende heb gezien gisterenHet was een flink grote opkomst, samen met die meeting van de BejaardenClub (op de 1e verdieping).![]()
Volgende keer de juiste receptie aandoen !
Een beroerde verzorger dan; Manu liep beneden rond, volgens mij liep hij zelfs steeds achter een jonge Belgische dame aan....Manu was mee en ze dachten dat ik z'n verzorger was![]()
Doet ie altijd, ik laat 'm dan even en na een tijdje haal ik 'm weer terug. Je moet die gasten wat vrijheid geven, voelt ie zich nog eens lekker belangrijk enz...Een beroerde verzorger dan; Manu liep beneden rond, volgens mij liep hij zelfs steeds achter een jonge Belgische dame aan....Manu was mee en ze dachten dat ik z'n verzorger was![]()
En terecht, hij liep fier met zijn spel vooruit....Doet ie altijd, ik laat 'm dan even en na een tijdje haal ik 'm weer terug. Je moet die gasten wat vrijheid geven, voelt ie zich nog eens lekker belangrijk enz...![]()
Vergeet niet dat wij 's avonds gewoon naar huis gaan, maar hij zit daar maar in dat home![]()
(ik vrees dat ik hiervoor serieus ga boeten)
En terecht, hij liep fier met zijn spel vooruit....Doet ie altijd, ik laat 'm dan even en na een tijdje haal ik 'm weer terug. Je moet die gasten wat vrijheid geven, voelt ie zich nog eens lekker belangrijk enz...![]()
Vergeet niet dat wij 's avonds gewoon naar huis gaan, maar hij zit daar maar in dat home![]()
(ik vrees dat ik hiervoor serieus ga boeten)