Maar wanneer was dat ook alweer

Met de 33 heb je meer plezier denk ik.Wij zijn er ookeerste keer op een SCARB evenement. als ik het zo bekijk kan het alleen maar gaaf zijn, ben benieuwd!
(welke neem ik mee...156 / 33 twijfel nog)
Latur
Daar kan ik eind van de dag pas wat over zeggenMet de 33 heb je meer plezier denk ik.
Neem de 33 in ieder geval mee.(denk dat dit zonder einddemper isDaar kan ik eind van de dag pas wat over zeggenMet de 33 heb je meer plezier denk ik.![]()
Zoals het er nu naar uitziet, ben ik er bij met de emozione.
Groetjes,
Marc
Dat denk het ook! moet ik wel flink doorsleutelen zaterdag.... bougiekabels (origineel in de verpakking op de kop getikt, lagen ergens achter in een stelling bij Brons in Veendam...)Met de 33 heb je meer plezier denk ik.Wij zijn er ookeerste keer op een SCARB evenement. als ik het zo bekijk kan het alleen maar gaaf zijn, ben benieuwd!
Latur
Ach, als ie het maar doet!Dat denk het ook! moet ik wel flink doorsleutelen zaterdag.... bougiekabels (origineel in de verpakking op de kop getikt, lagen ergens achter in een stelling bij Brons in Veendam...)Met de 33 heb je meer plezier denk ik.Wij zijn er ookeerste keer op een SCARB evenement. als ik het zo bekijk kan het alleen maar gaaf zijn, ben benieuwd!
Latur
verdelerkap ed, 16v sideskirts)
Hmm, heb het nog al druk de komende dagen, denk dat ik het bij wassen moet laten.Proberen er ook bij te zijn! moeten we alvast een afspraak maken de 33's te poetselen Sitz?!