Ben je niet in de war met de slang die op de dop van het expansievat zit? De overloop dusIn mijn 33 is dat een verloop suk dat naar beneden is gestoken zit verder nergens op vast.
gr Tom
Volgens mij ook, wie weet het zeker?Ben je niet in de war met de slang die op de dop van het expansievat zit? De overloop dusIn mijn 33 is dat een verloop suk dat naar beneden is gestoken zit verder nergens op vast.
gr Tom
Klopt, heb net onder de kap van de 16v gekeken.hoort die niet op het T-stuk in de kachelslang waar die door het schutbord gaat?
Zal vanavond wel even onder de kap kijken en kijken waar dat slangetje naar toe loopt.Bij mijn 1.4 weet ik het zeker dat die slang verloop is. Maar ik keek net nog eens goed en jou slang heeft wel degelijk ergens vast gezeten, maar waardaar moeten de 16v jongens je verder helpen.
TopZal vanavond wel even onder de kap kijken en kijken waar dat slangetje naar toe loopt.Bij mijn 1.4 weet ik het zeker dat die slang verloop is. Maar ik keek net nog eens goed en jou slang heeft wel degelijk ergens vast gezeten, maar waardaar moeten de 16v jongens je verder helpen.
Als het op de foto te zetten is, zet ik er ook wel een fototje bij
Groetjes,
Marc
Word wel wat topic vervuiling zo, maar beterschap en succes met het herstel van je operatie.Klasse marc,ik ben helaas herstellende van een operatie