De naam is prima, ME TOO !!!! IK OOK. Ik wil er wel een.
Huib Schreuder
Ik heb dat natuurlijk braaf gedaan. (wie wil er nu niet een reisje naar Milaan winnen? ) Maar wat in te vullen bij 'wat is uw huidige auto'? Ik zal vast niet de enige zijn met meer dan één huidige auto.Uit de net ontvangen nieuwsbrief :
Een naam zegt veel maar niet alles. Daarom komt er op de Alfa Mi.To een logo dat u kunt kiezen! Ga naar www.alfa-mito.nl en stem op het logo van uw keuze. Tevens vindt u op deze site alle laatste informatie over de Alfa Mi.To. Op 4 april sluit de stemming en zal er uit alle inzendingen een winnaar worden gekozen. De hoofdprijs is een geheel verzorgd weekend met de Alfa Mi.To naar Milaan inclusief een bezoek aan het Alfa Romeo museum in Arese, de bakermat van Alfa Romeo. Dus ga naar www.alfa-mito.nl en stem!
Ik kon "164 en Spider" in het invulveld kwijtIk heb dat natuurlijk braaf gedaan. (wie wil er nu niet een reisje naar Milaan winnen? ) Maar wat in te vullen bij 'wat is uw huidige auto'? Ik zal vast niet de enige zijn met meer dan één huidige auto.
Inmiddels onder andere naam en mailadres nogmaals ingevuld, 75, Alfetta. sud past ook makkelijk in het invulhokje, en bij bouwjaar div. invullen accepteert ie ook.Ik kon "164 en Spider" in het invulveld kwijtIk heb dat natuurlijk braaf gedaan. (wie wil er nu niet een reisje naar Milaan winnen? ) Maar wat in te vullen bij 'wat is uw huidige auto'? Ik zal vast niet de enige zijn met meer dan één huidige auto.
Ow ja, logo 3 dus (2x )Welk logo heeft iedereen gekozen eigenlijk?