Haha The M-team!
Jaja, voor electrische problemen moet je in Belgie zijn.
Oef, dat is een goede, maar minder leuke reden... Beterschap! Als het mooi weer is zal ik eens kijken om een ritje naar het westen te doen.de sprint is enige tijd geleden verhuisd... naar een garagebox hier direct onder mijn huis, een hele verbetering dus met de gedeelde loods op 20km afstand waar hij eerst stond. Maarrr.... toen kreeg stof ander werk, kreeg 't daar heel druk mee, verbouwde tussendoor de badkamer, was toch wel een beetje moe van dat alles, kreeg keelonsteking, ging na een week toch maar 's naar de dokter en die zei toen dat 't pfeiffer was...
dus nu zit stof thuis, magtie maar een uurtje - of 2 - per dag werken en schiet 't dus allemaal voor geen meter op...
Ik hoop echter dat 't van de zomer beter gaat... ik heb 'm nou dichtbij, ik heb in te bouwen onderdelen genoeg klaarstaan voorlopig en ik zou met Ciclista samen de remleidingerij in orde gaan maken zodra ik weer 's een hele dag aan een stuk wakker kan blijven dus... 't komt wel!
en je mag altijd langskomen voor een bakkie koffie natuurlijk zéker als je met je eigen sprint komt!
Matthijs