Het verhaal van de platte kikker
Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt.
Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan.
Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: "Ik wil seks hebben met een jouw meisjes.
Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.
"De vrouw laat de jongen binnen en vraagt:"Welk meisje wil je?" Waarop jongen antwoordt: "Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.
" De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel op zak:"Dan moet je Nancy hebben."
De jongen haast zich naar de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft.
Na een halfuurtje gaat de jongen weg.
Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan.
De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou.
Waarop de jongen zegt: "Kijk, als ik straks thuiskom, ben ik alleen met de babysitster.
Ik weet dat ze van kleine jongens! houdt, dus zal ze met mij seks willen.
Zo krijgt ze van mij een enge ziekte.
Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker met haar een nummertje maken. Ik ken hem.
En als hij daarna thuis komt, zal hij ook moeder nog eens willen pakken.
En morgen zal moeder zoals gebruikelijk, sex op de keukentafel hebben met de melkboer.
En hem moet ik hebben, want die lul heeft mijn kikker doodgereden!
Brief van dierentuin
Diergaarde Blijdorp Van Aerssenlaan 49
3039 KE ROTTERDAM
Geachte mijnheer, U vraagt zich af, vanwaar dit schrijven.
Nu, dat zal ik U even uitleggen.
Door de strenge en koude winter van afgelopen jaar en onze constante financiëmoeilijkheden zijn veel apen dood gegaan, zowel chimpansees als gorilla'en zelfs enkele zeer zeldzame en onvervangbare bavianen.
Daar wij vrezen dat het de komende winter weer hetzelfde klimaat wordt en onze financiëproblemen nog steeds niet afdoende zijn opgelost, hebben wij als meest getrouwe alternatief besloten onze onvervangbare apen door sterk gelijkende mensen te vervangen, omdat deze naar wij hopen beter tegen de kou bestand zijn.
Dit moeten uiteraard wel personen zijn die een sterke overeen komst hebben met apen, en zo af en toe ook dierlijke geluiden kunnen uitstoten.
Gefeliciteerd, onze keuze is op U gevallen!
Na een lange en zeer strenge selectie bent U uiteindelijk door een zeer deskundige jury uitverkoren.
Dat is natuurlijk een buitenkansje voor U, maar onderschat vooral niet de vreugde bij Uw familie, zij zijn van U verlost en hebben de zekerheid dat U uiteindelijk toch nog goed bent terecht gekomen, een uitstekende verzorging zal gaan genieten en voldoende te eten zult krijgen.
U hoeft zelf geen eten mee te brengen, want U krijgt hier bij ons in Blijdorp, wanneer U in een kooi zit, zoveel apenootjes en maïs toegeworpen, waaruit U een uitstekende selectie kunt maken, zodat U zich naar wij vermoeden, Uw intellect en vraatzucht kennende, binnen de kortste keren vol zal vreten, zodat U geen verdere maaltijden behoeft.
U komt, gezien Uw postuur en intelligentie het best in aanmerking voor de vervanging van een: ZUIDKOREAANSE HARDBOERENDE KAALKONTIGE SNURKBAVIAAN Wij verzoeken U zich binnen 14 dagen bij de achterpoort van Blijdorp bij een bewaker te melden.
U mag zich melden niet gekamd, geschoren of geknipt, Uw tanden niet gepoetst, nagels niet schoongemaakt en Uw voeten niet gewassen, kortom niets nieuws voor U.
U MAG DUS GEWOON UZELF ZIJN!!! Uw toekomstige kooinummer is 43.
Hoogachtend,
Directie Diergaarde Blijdorp Afd. Personeelszaken.