Zoals ik in het cafe reeds gemeld had,heb ik een 75 imola gekocht.(zie HIER)
Deze auto beschikt (nog) niet over apk,en voordat dat gebeuren gaat moet er nog wat gebeuren.
Tevens zijn er dingen die voor de apk niet van belang zijn,maar ik wil graag alles werkend hebben
-alle 4 de remklauwen stonden redelijk vast,dit is inmiddels verholpen,voor moeten alleen nog nieuwe stofkappen geplaatst worden.
-de remblokken voor zijn- en kijhard(verglaasd) doordat mijn vader de auto 200km naar huis heeft gereden met aanslepende remmen .vervangen dus.
-de schijven achter waren in een redelijke roestige staat,en de blokken waren ook bijna op,deze zijn inmiddels allen ook vervangen.
-de achteruitrijlichten werkten niet,schakelaar bleek afgebroken,is inmiddels vervangen.
-de handremkabel is gebroken,vervangen dus.
-de middendemper is lek als een mandje,word vervangen door 2 stukken pijp
-de mistlampen voor werkte niet,relais lag los in de zekeringenkast werkt dus alweer.
-als ik de auto op contact zet,gaan mn stadslichten soms heel flauw branden,mijn vermoeden gaat uit naar de lichtschakelaar(wie heeft er nog een knappe witte,zit nu een oranje in)
-claxon werkt niet,volgens mij is die weggehaald,waar hoort ie te zitten???
Zal gaanderweg met sleutelen nog wel meer tegenkomen,word allemaal wel gerepareerd.
Groeten Sander