Ja baas.Kijk,daar heb je het al. Rubbers vervangen zeker? Op naar de uitlijner dus.
Kost me vast weer knaken. Eurootje of 40?
Ja baas.Kijk,daar heb je het al. Rubbers vervangen zeker? Op naar de uitlijner dus.
Bandenspanning rondom gelijk maken helpt niets. Dus daar ligt het ook niet aan.Misschien een wat simpele opmerking maar controleer eerst je bandenspanning even voor je naar de uitlijner gaat, kan je een uitlijnbeurt besparenen is gratis bij de plaatselijke pomp.
Hoewel dit niet slecht is om af en toe eens te controleren of de wielstanden nog goed zijn, kan je wat bandenslijtage mee voorkomen.
edit: bij de plaatselijke pompen in onze regio
Nuttig! Dat ga ik eens even uitproberen.. damn het regent pijpenstelen... ff wachten, maar zodra het droog is ga ik eens even onder de carpoort aan het duwen. Ff kijken of de buurman niet kijkt, want het staat natuurlijk wel een beetje dom..Zet um eens op de handrem en duw de auto eens stevig voor en achteruit... bewegen de wielen t.o.v. de carrosserie dan heb je versleten rubbers...
Grote rubber in de dion..(punt van nr 15)
Kun je je auto zijdelings behoorlijk verschuiven dan zijn de rubbers vd DeWatt stangen versleten... evt iemand laten duwen terwijl jij kijkt naar de diverse ophangpunten...