Wie weet er waar ik mn auto kan laten uitlijnen in de omgeving van hoofddorp of Alsmeer?
Ik wil niet bij Kwikfit want die lijnen uit op 5 gram en ik wil het net iets beter...
Wie heeft er een tip?
Alvast bedankt!
met die 5 gram bedoel je balanceren want bij het uitlijnen komt er geen gewicht bij kijken..Ik wil niet bij Kwikfit want die lijnen uit op 5 gram en ik wil het net iets beter...
Klopt helemaalOm misverstanden te voorkomen even dit. Ik heb de beller, in dit geval dus Oscarito, gevraagd naar de eventuele klachten na het raken van de vangrail en uitgelegd dat bij een 33 alleen de sporing voor af te stellen is (bij een standaard straatauto dus). Bij een niet verlaagde 33 zoals van Oscarito slijten de binnenkanten van de voorbanden altijd wat harder dan de buitenkanten. Dit wordt veroorzaakt door de slappe vering/demping aan de voorzijde waardoor er behoorlijk wat bump-steer is (verandering van sporing bij in-en uitveren). Bij de oudere 33's kun je de sporing nooit helemaal lekker krijgen omdat je niet traploos kunt verstellen maar de stuurkogel los moet maken en een omwenteling in of uit moet draaien. Bij de latere modellen zit er een verstelbaar 6 kant met binnen en buitendraad op de spoorstang en kan er nauwkeuriger sporing gesteld worden.
Je kunt een 33 dus wel gewoon uitlijnen, maar alleen de sporing voor is afstelbaar. Groeten, Arie
A-Repair:Om misverstanden te voorkomen even dit. Ik heb de beller, in dit geval dus Oscarito, gevraagd naar de eventuele klachten na het raken van de vangrail en uitgelegd dat bij een 33 alleen de sporing voor af te stellen is (bij een standaard straatauto dus). Bij een niet verlaagde 33 zoals van Oscarito slijten de binnenkanten van de voorbanden altijd wat harder dan de buitenkanten. Dit wordt veroorzaakt door de slappe vering/demping aan de voorzijde waardoor er behoorlijk wat bump-steer is (verandering van sporing bij in-en uitveren). Bij de oudere 33's kun je de sporing nooit helemaal lekker krijgen omdat je niet traploos kunt verstellen maar de stuurkogel los moet maken en een omwenteling in of uit moet draaien. Bij de latere modellen zit er een verstelbaar 6 kant met binnen en buitendraad op de spoorstang en kan er nauwkeuriger sporing gesteld worden. Je kunt een 33 dus wel gewoon uitlijnen, maar alleen de sporing voor is afstelbaar. Groeten, Arie