Incisie Lijkt me heerlijk NOTIk mag me voorlopig nog ieder vrijdag laten zien daar en na een week of zes gaan we denken aan een incisie.
Blij te lezen dat het niet slecht gaat en sterkte voor straks
Incisie Lijkt me heerlijk NOTIk mag me voorlopig nog ieder vrijdag laten zien daar en na een week of zes gaan we denken aan een incisie.
You're welcome!Idd Sander , blij om te horen dat het vooruit gaat ipv achteruit , ook al is het met hele kleine stapjes...
En deze maand moet ik nog een keer in het brabantse land (Breda) zijn , dus kan ik altijd 1 of alle Alfa's ff voor je uitlaten
Dat gaat er sowieso van komen hoor, afspraak is afspraak.In de lente hoop ik eens een dag van mijn Man(U) af te zijn dank zij jou .
You're welcome!Idd Sander , blij om te horen dat het vooruit gaat ipv achteruit , ook al is het met hele kleine stapjes...
En deze maand moet ik nog een keer in het brabantse land (Breda) zijn , dus kan ik altijd 1 of alle Alfa's ff voor je uitlaten
He sander, beterschaps nog...Soms heeft men een dipje nodig om tot echt goede ideeën te komen.............Nogal wiedes!Ik kan ook ontkoppelen met rechts, maar remmen gaat dan echt niet meer..... wel belangrijk lijkt me... vertel verder!
Dat systeem met die knop heb ik wel eens werkend gezien en is echt heel handig!! Je kan de koppeling ook "in" houden en dus bijvoorbeeld zo in z'n versnelling laten staan. Is dan vooral weer handig als je post zou bezorgen maar goed....
De clou is natuurlijk, dat ik rechts een koppelingspedaal wil en links en gaspedaal.......dat is an sich simpel te realiseren......... (maar ik heb meer in petto)
Vandaag was zo'n dag. Maaaaaaaaar wel een nieuw (en goed?) idee dus:
even in het kort, zonder in te gaan op dtails, dat komt t.z.t. wel in de rubriek techniek:
- linker voet gewoon koppelen net als altijd
- rechtevoet fixeren op het rempedaal (positie blijft gelijk, maar er moet dan een soort beugel o.i.d. op geschroeft worden)
- gasgeven met m'n rechterknie! Ik ben even gaan proefzitten in de Alfetta ik denk aan een 'flipper' aan de stuurkolom, welke ik dan met de knie naar links kan bewegen.
Dit lijkt mij nu -idee kan altijd wer wijzigen natuurlijk- een nog beter idee. Heel-and-toe wordt dan knee-and-heel. makkelijk kan haast niet, denk ik.
incisie gisteren succesvol verlopen..................Zo vandaag op controle geweest. Alle betrokkenen (incl. ik) zijn zeer tevreden met de vorderingen. Dosis prednison is al iets naar beneden bijgesteld. Ik mag me voorlopig nog ieder vrijdag laten zien daar en na een week of zes gaan we denken aan een incisie.