gtj1600 is ook als nen potentieel genoteerdDan zet ik u erbij in't vet, elioTheo Romeo denkt er ook serieus aan om deel te nemenScarabeo der ook bijgezet.
gtj1600 is ook als nen potentieel genoteerdDan zet ik u erbij in't vet, elioTheo Romeo denkt er ook serieus aan om deel te nemenScarabeo der ook bijgezet.
@kdh039: jawel, ik moet zowat de PR verzorgen (new on the job) en ik probeer vooral het ALFA-gehalte naar ongekende hoogten te katapulteren, zodat het er vooral mooooooi wordtJij zit mee in de organisatie als ik het geod begrijp...
greatz
So true...Gouden regel: stel zoveel mogelijk werk uit tot na de deadline, dan lossen de problemen zichzelf wel op.
Kan ik moeilijk nee tegen zeggen ...Ideaal om wat te relaxen na de examens, Tom
Trouwens, mijn zoon Wouter is ook student autotechnologie in Antwerpen en heeft ook een 75 TS.
En hij zal er ook bij zijn, want zijn examens zijn dan ook net achter de rug
Gespreksstof genoeg dus
Zeker komen !!!!!!!!
bbs
Tom heeft de smaak te pakken .Ik moet het nog eens goed bekijken, maar de kans is groot dat ik ook met de 75 kom . Examens zijn dan juist gedaan dus dat zou een goed ontspanningsdagje zijn ...
Daar mag je zeker van zijn, ik vond het zondag geweldig ...leuke bende!!Tom heeft de smaak te pakken .Ik moet het nog eens goed bekijken, maar de kans is groot dat ik ook met de 75 kom . Examens zijn dan juist gedaan dus dat zou een goed ontspanningsdagje zijn ...
Het zou super zijn als je erbij bent met je pracht75 .
Waar je dan ook onmiddellijk bijpaste .Daar mag je zeker van zijn, ik vond het zondag geweldig ...leuke bende!!