Zo, tis effe stil geweest, maar zeker niet stil gezeten !
Plaatje van de 105 klauwen. Volgens mij heb ik het ontluchtingsprobleem opgelost, de remdruk verdeler werkte niet mee...
Ontluchten in Progress...
Wielkasten afgemaakt.
Setje pendalen gemonteerd, had ik nog liggen dus waarom niet ???
75 weer op ze pootjes ! Nu met camber en toespoor achter....
Een heel erg stoffige 75... Let vooral niet op de kattepootjes op de achterruit...
Maar alles op de achterkant weer gemonteerd met de nodige ML er tussen. Ook gelijk een sleepoog erop gezet, had ik nog liggen...
De kofferbak met alles weer gemonteerd. Zit er nu erg netjes uit, maar dat zal wel anders wezen als er een paar wielen in gelegen hebben...
De neus er weer op ! Incl, de hoodpins. Ziet er weer netjes uit weer helemaal in het groen met... (als je door het stof kijkt dan...) Ook voor een sleepoog erop gezet.
Dus uiteindelijke remsetup voor met de koelslangen, als de voorremmen nu nog te heet worden ligt het aan mij, niet aan de auto...
Vandaag van een maatje een FIA goedgekeurde 3" 4 punts TRW gordels overgenomen. (nog effe en dan kan ik met het SI mee gaan doen...

)
Had nog een setje gordelogen liggen dus die komen nu ook mooi van pas ! Incl. een plaatje voor het oog op de tunnel. Moet deze gelast worden eigenlijk, om mag je deze ook met extra boutjes vast zetten ??? De achterste kunnen in de originele gaten maar zitten nog laag. Voor het mooie zou er een dwarspijp achter in de kooi moeten zitten om de gordels om heen te slaan...
Over kooi gesproken : Gisteren effe mooi zwart geverft !
Als laatste misschien een stomme vraag : Dit staat er op me stoelen, is deze keur verlopen ??? (volgens mij een open deur...

)