Was mijn broer net die op mijn naam hier zat maar ik kwam er ook niet echt uit, kan het beter vragen voordat we de boel kapottrekken en ik het dat kapje al wel gezien maar had niet door dat je dat moest schroeven. Enfin, raammechnisme zat er niet eens in, het raam zat gewoon vast met een stuk hout. Al snel bleek dat er geen goede spanning stond op de stekker, was een hele grote weerstand op 1 van de draden, kennelijk ergens draadbreuk want dat deel met de weerstand was tussen schakelaar en de stekker en daartussen zitten niks geen verbindingstekker of iets dergelijks. Stuk van het draad ververst met een nieuwe draad en nu werkt alles weer goed.
Had er al ervaring met het vervangen van raammechnisme, bij mijn SW was het draadje geknapt dus daar moest ook een ander mechanisme in. Bedrading van de 75 en 33 voor de bediening van de ramen (en de raammoteren overigens ook volgens mij) zijn identiek, was wel handig.
Volgende keer klaart ie de klus in 5 min (loshalen paneel dus).
Klopt vandaag van alle deuren panelen af gehad voor diverse werkzaamheden, ging op het einde een stuk sneller