Janne Marie

kosten Overspuiten / schade herstel

di mei 17, 2005 00:50

Sinds een korte tijd zijn wij in het bezit van een 155. We hebben hem gekocht met lichte schade aan het linker voorscherm. Er zit een deuk in, die lastig is uit te deuken, omdat hij precies in de rand van het spatbord zit. Daarnaast is er al een stuk van het lak afgeslagen op dat stuk.

Daarnaast zit de lak onder de krassen en zijn er redelijk wat putten ontstaan door steenslag en geparkeerde auto's (nee het is geen wrak :D ).

Mijn vraag is, aangezien de lakstiftjes niet meer verkrijgbaar zijn via de dealer, hoeveel het ongeveer zou kosten om dit bij een schadeherstel bedrijf te laten verzorgen. Zeker aangezien het de bedoeling is om hem in de toekomst volledig in originele staat terug te krijgen.

Mijn tweede vraag is of iemand weet wat het ongeveer kost om een 155 volledig over te laten spuiten (mocht het scherm vervangen moeten worden). Tenslotte zou ik ook nog graag willen weten of iemand mij kan vertellen waar ik het goed kan laten doen.

(O ja, ik ga van de zomer naar Italie, weet iemand of je die lakstiftjes legaal mag meenemen? De dealer zei dat de importeur ze niet meer wil leveren vanwegen een vergunning voor bepaalde gevaarlijke stoffen.)

groetjes,

Janne Marie

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: kosten Overspuiten / schade herstel

di mei 17, 2005 12:27

voor eigen gebruik mag je ze toch wel meenemen ?

mischien een foto plaatsen van de schade ?
156

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: kosten Overspuiten / schade herstel

di mei 17, 2005 13:03

voor eigen gebruik mag je ze toch wel meenemen ?

mischien een foto plaatsen van de schade ?
Precies dat lijkt me ook. :?

steven

RE: kosten Overspuiten / schade herstel

di mei 17, 2005 14:00

Als je de kleurcode weet -zie sticker aan binnenkant kofferdeksel- kunnen ze bij een beetje goede verfhandel zo de kleur in stift, spuitbus of gewoon in lak wat je met de kwast kan opbrengen namaken.

Kheb dat bij mij ter plaatse al diverse keren al laten doen en de kleur is 100%

Terug naar “Algemene Technische vragen”