Tijdens de 2008 editie van het Spettacolo Sportivo op 30 en 31augustus willen we wat extra aandacht besteden aan het 30-jarig bestaan van de SCARB.
We zijn bezig een parkeerterrein met auto's uit het geboortejaar van de SCARB, 1978, te creëren en daarop komen niet alleen Alfa's te staan maar ook andere merken. Zo kan je even 30 jaar terugreizen in de tijd als je over dat parkeerterrein loopt.
We hebben al een aantal leuke auto's gevonden maar er kan nog meer bij. Heb je zelf een auto uit 1978 of ken je familieleden, vrienden, kennissen, collega's of buurtgenoten met een klassieker uit dat jaar, lees dan even het onderstaande.
We zoeken auto's die:
- die in 1978 op kenteken zijn gezet, van alle merken
- in zeer nette staat verkeren, het moet echt een auto zijn die als klassieker vertroeteld wordt, geen auto met tal van gebruikssporen
- zo veel mogelijk in originele staat verkeren, zonder modificaties uit een andere periode*)
*) Zo'n louvre-afdekplaat boven de achterruit kan dus wel, een setje lichtmetalen wielen uit bv. 2004 niet.
Wat bieden we?
- Twee toegangskaarten voor het Spettacolo
- een ontzettend leuke dag of weekend samen met duizenden autoliefhebbers
Belangstellenden kunnen zich aanmelden via concorso-apestaartje-alfaclub.nl.
Graag met naam, adres, telefoonnr, foto van de auto (of een omschrijving: merk, type, kenteken) en voorkeur voor zaterdag, zondag of beide dagen.
Ik had op de forums van Autovisie en Autoweek ook een oproep geplaatst, op de eerste helaas alleen een paar nietszeggende antwoorden, op de tweede hebben een paar 'helden' het topic dusdanig verziekt dat ik het heb laten verwijderen. Arjen Algra en ik zijn bezig klassiekerclubs te benaderen.
Het vinden van deelnemers is kost erg veel tijd, jullie hulp wordt enorm gewaardeerd

Hans van Leeuwen