Hoi Sieger,
Hoe gaat het? Gemengde gevoelens? Mocht het helpen; Ze komt in goede handen hoor, ik zal kosten nog moeite sparen om hem helemaal in top vorm te houden, en een speciaal voor haar aangeschafte garagebox zal haar nieuwe huis worden.
Joris en ik zijn erg onder de indruk dat je dit op je 19de al gedaan hebt, dat belooft nog wat! Eigenlijk moet er ergens een metalen plaatje komen met:
S. de Haan Tuning House ofzo, Savali en AutoDelta plakken hun logo er toch ook op als ze wat hebben (om)gebouwd?
Succes!
Allora Arrivederci!
Ha Wouter!
ja, gaat goed hoor, haha. Gemengde gevoelens? Ja zeker. gewoon waardeloos datie weggaat maar heb er bewust voor gekozen. Ging alleen wel HEEL erg snel, de verkoop, nooit verwacht eigenlijk
. Nouja, des te eerder kan ik aan een dagelijkse fiets beginnen
. Goed te horen dat er goed voor het beestje gezorgd gaat worden, zelfs een speciaal voor haar aangekochte stalling... Luxe luxe zeg!!! Hoop dat je bijzonder veel plezier gaat krijgen met de bertone. Ik heb inmiddels dik 1000km gereden en op de pakking na nooit problemen gehad. Ik verwacht op termijn ook geen problemen.
Ga je ermee naar het Spettacolo? Zou cool zijn. Wilde de auto inschrijven op het Concorso di Tuning, maarja, verkocht nu!!
Morgen ga ik onderdelen inslaan voor de versnellingsbak enzo. Donderdag komt de poetser op locatie poetsen, hoef dus geen kilometers meer te maken met de auto.
Groetjes en slaap lekker, als dat je lukt!
Enne, bedank Joris nog even natuurlijk, als hij niet had gereageerd en ons in contact had gebracht had je hem waarschijnlijk niet gekocht
Mazzel en tot volgend weekend! (donderdag middag verwacht ik datie klaar is...
)