Sow das een leuke body-kit..... WTCC-Style
PS. Ik zou wél ff de bandjes de juiste draai-richting geven
De banden staan nu goed hoor, dat waren foto's van toen ie nog in opbouw was, toen gingen de velgen er regelmatig op en af.PS. Ik zou wél ff de bandjes de juiste draai-richting geven
Jouw 166 mag er anders ook wel wezen! Die uitlaten zijn VET....Mooie bodykit, en netjes erop gezet. Geen halve maatregelen, maar het resultaat is er dan ook naar. En qua motorisering heb je de juiste auto om zo'n set tot zijn recht te laten komen. Sommige mensen denken nog wel eens zoiets 'zomaar even erop te plakken' Velgen mogen absoluut nog een maatje groter, maar wordt aan gewerkt las ik. Komen vast weer foto's van? Respect voor je werk!
Zo klinken ze ook kan ik je vertellen zeer recent nog naar mogen luisterenJouw 166 mag er anders ook wel wezen! Die uitlaten zijn VET....Mooie bodykit, en netjes erop gezet. Geen halve maatregelen, maar het resultaat is er dan ook naar. En qua motorisering heb je de juiste auto om zo'n set tot zijn recht te laten komen. Sommige mensen denken nog wel eens zoiets 'zomaar even erop te plakken' Velgen mogen absoluut nog een maatje groter, maar wordt aan gewerkt las ik. Komen vast weer foto's van? Respect voor je werk!