Het was zelfs zo verschrikkelijk fantastisch fascinerend dat ik soms vergat om fotos te nemen .155 GTA ... ja!Wacht maar als ons zondagse foto's geselecteerd zijn . Een 155 feest !!!
Ik vind het maar helemaal niets@ Manu en Kristal, weer galoos mooie foto`s. Zoals verwacht.Zelfs die waar maar halve of kwart auto`s op staan.
Raakten ze elkaar? Doodzonde maar het risico dat je loopt, hoe zuur het ook is.Geweldig weekend gehad, alleen even een schrik momentje tijdens de sport klasse op zondag.
Wie zette zijn mooie (en snelle) SZ in een Zwitserse witte 33 station?
Bij 4:00 ongeveer: http://www.youtube.com/watch?v=5H7g_XenaX0
Hoop dat de schade meeviel.
Prachtig !!! Jaja , hoe klein we er ook opstaan , ook dit soort fotookes doet ons erg deugd .En hier zijn ze in aktie voor ons![]()
wel met een nokiatje maar ik wil ze jullie niet laten missen, ze zijn per slot van rekening 2 dagen en de rest druk voor ons plezier![]()
grt rogeralfa
Ja helaas wel, ik kon zien dat de SZ met zijn bestuurderskant van de bumper de 33 bij het achterwiel raakte. Hij kon er weinig aan doen, die 33 slipt en schiet ineens achteruit naar rechts toe en helaas stuurde hij ook die kant op. Ik schrok ook behoorlijk maar kon gelukkig de andere kant op sturen.Raakten ze elkaar? Doodzonde maar het risico dat je loopt, hoe zuur het ook is.Geweldig weekend gehad, alleen even een schrik momentje tijdens de sport klasse op zondag.
O maar dan....Prachtig !!! Jaja , hoe klein we er ook opstaan , ook dit soort fotookes doet ons erg deugd .![]()
![]()
O maar dan....Prachtig !!! Jaja , hoe klein we er ook opstaan , ook dit soort fotookes doet ons erg deugd .![]()
![]()
copyright & wrong: Tanja
Niet netjes om aan andermans auto te zitten Fer..Super 3 daagse:
Lachen die sticker van 1.75..(Maar staat goed.)
De andere Competizione eigenaren, (vooral de simpathieke Zwitser) waren jaloers op dit 'stickertje' op de Nederlandse
Hunkemöller 8C !
Het is dan ook geen sticker !. Het Klaverblaadje is volledig in de lak ingewerkt met diverse glans lagen erover heen.
Voelde totaal glad aan zonder randjes.
Was alleen te bestellen voordat de wagen werd gespoten, zal dus zeker 1000 voud van euro 1,75 hebben gekost.
Was idd een hele sympathieke man, ook even een tijdje mee staan praten, gewoon een genieter! Niet zo'n vent die zijn auto gebruikt als verlengstuk voor z'n P*k. Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik zie veel gasten rijden met dure bolides maar er niets mee hebben!De andere Competizione eigenaren, (vooral de simpathieke Zwitser) waren jaloers op dit 'stickertje' op de Nederlandse
Hunkemöller 8C !
M'n zoon heeft zondag met de Zwitser mee mogen rijden over Assen. Hij kon dus echt rijden, 1.58 rondjes. Ervaren racer op andere banen. filmpje van zijn zondag rondjes volgt nog.Was idd een hele sympathieke man, ook even een tijdje mee staan praten, gewoon een genieter! Niet zo'n vent die zijn auto gebruikt als verlengstuk voor z'n P*k. Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik zie veel gasten rijden met dure bolides maar er niets mee hebben!De andere Competizione eigenaren, (vooral de simpathieke Zwitser) waren jaloers op dit 'stickertje' op de Nederlandse
Hunkemöller 8C !
Gr Tom
Op het SS had ze een iets kleiner spel om haar nek, het grote... uuuh.....
Je antwoordt niet , dus ik zal het maar doen : Waarom heeft Tanja niet altijd dat groot spel rond haar nek ?![]()
Op de parkeerplaats buiten de paddock stond een SZ met schade links voor.. zag er niet zo fijn uit.. zal dat deze geweest zijn dan?Raakten ze elkaar? Doodzonde maar het risico dat je loopt, hoe zuur het ook is.Geweldig weekend gehad, alleen even een schrik momentje tijdens de sport klasse op zondag.