Het is natuurlijk mosterd na de maaltijd na al die geweldige foto’s van iedereen. Maar na jaren alleen maar consumeren, had ik me dit jaar voorgenomen om eindelijk ook eens mijn fotootjes online te zetten. Kostte natuurlijk weer veel meer tijd dan gedacht (niet zo'n dikke internetverbinding).
In ieder geval leuk voor de witte Franse Giulia, een zilvergrijze 916 Spider en het stel dat met twee Giulias en twee kids meedeed aan de recordpoging.
foto's zondag:
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q3VDCJFJ
Grote dank overigens aan degene die de foto van drie spiderneusjes heeft gemaakt (2 zilvergrijze en een rode). Het is dat ik zeker weet dat onze ongewassen nog steeds met Engelandschade rondrijdende Spider één van die drie is anders zou ik nooit hebben geloofd dattie nog zo mooi op de foto kan…
Ik heb al heel veel albums doorgespit, maar één fotomoment ben ik nog niet tegengekomen. Er waren zaterdag toch zeker 10 mensen een foto aan het maken van de grote 8C met ernaast een kleine 8C trapauto met blond schoffie aan het stuur? Had toen mijn fototoestel niet in de buurt. Wie o wie heeft die foto wel?
Carola
voorproefje: