persoonlijk zou ik het gelijk goed doen, dus FIA. Ja kost wat die koppelingen maar dan is er geheid ook geen discussie meer.. (mijn auto heeft een keurmeester nooit langer dan 1 minuut naar gekeken, gewoon omdat ie netjes opgebouwd is, en alle in het oog springende zaken gewoon kloppen.)
Leidingwerk van benzine en remmen vind ik niet iets om op te besparen, en het ziet er ook nog eens gelikt uit..
Klopt, maar geld kan je altijd nog uitgeven... Kijk maar naar de meeste Squadra's, die hebben gewoon het cheap ass €5/meter slangenwerk voor de benzine. Krijg je bij de DNRT keuring geen gezeik mee.
Uiteraard wel de leidingen uit 1 stuk, geen koppelingetjes in het passagiersdeel (of in de auto) maken, en de schutborddoorvoeren zo maken dat de slang heel blijft bij evt malaise.
Die FIA slangen & benodigde koppelingetjes kosten bij elkaar echt een 100-voud van dit spul, dus ik zou lekker besparen en die €400 die je overhoud steken in iets anders.
vV, die leidingen alleen al in jouw auto zijn zowat duurder dan mijn ex-GTV
Groeten, Pieter