Welke datum geeft jouw voorkeur?

Peiling eindigde op ma sep 15, 2008 10:47

28 september
22%
2
12 oktober
67%
6
26 oktober
11%
1

Totaal aantal stemmen: 9
GGspider
Member
Member

RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE

vr sep 05, 2008 08:20

@Michel

Michel,
Jouw mail-adres moet blijkbaar verkeerd in mijn bestand staan.
Ik wou je een mail versturen met de volgende vraag:

Zolas je misschien weet, zal 's avonds in hetzelfde HOtel-Resto CESAR waar we 's morgens samenkomen, een zaaltje voor ons gereserveerd worden om te dineren.
De eigenaar stelt 5 menu's voor die we 's morgens kunnen reserveren.
Momenteel zijn reeds een 40-tal alfisten ook hiervoor ingeschreven.
Moest ook jij willen deelnemen aan dit avonddiner, laat je me dit weten via dit forum of mail: geert.vdberghe@skynet.be

Beste groeten
Geert van GGspider

GGspider
Member
Member

Tot 21 september

vr sep 05, 2008 21:21

Cari amici alfisti,

Het is zover. Ik zal tijdelijk afwezig zijn op dit forum.
Een beetje met tegenzin (omdat ik de vrienden van dit forum zal missen), maar anderzijds heb ik én Gerda nood aan wat vakantie.
In Toscane gaan we alleszins onze taalcursus kunnen testen, genieten van het land, zijn burgers en zijn gastronomie.

Ondertussen :
-Zijn zij die nog niet intekenden op de ‘giro nelle colline’ nog altijd welkom en mogen zij ongehinderd inschrijven. Via bericht op het forum of PB.
-Mogen zij die wel inschreven, zeker nakijken of ze al dan niet zullen deelnemen aan het avonddiner in ‘CESAR’ en met hoeveel personen. Dit via PB.

Van zodra ik terug ben op 21 september, duik ik onmiddellijk opnieuw in dit forum om alles na te kijken, op te volgen en alle berichten te beantwoorden.

Ik ben ervan overtuigd dat dit evenement een feest wordt en heb er vertrouwen in dat alle reeds ingeschrevenen aanwezig zullen zijn.
Ik, en ook vele anderen kijken hier al naar uit.

ARRIVEDERCI :wink: :wink: :wink:
Ci REVIDIAMO IL 20 SETTEMBRE
SALUTI A TUTTI I MIEI AMICI

GGspider
Member
Member

do sep 11, 2008 21:18

Beste vrienden, deelnemers aan de GIRO

Groetjes uit Toscane

Tot vlug terug
GGspider

GGspider
Member
Member

za sep 13, 2008 16:41

Aan alle deelnemers aan deze GIRO NELLE COLLINE

Vergeet niet jullie eventuele deelname aan het avondeten in CESAR, vòòr 20 september, te bevestigen via dit forum.
Er zijn momenteel een 40-tal inschrijvingen binnen voor dit diner.

groetjes uit Italie
GGspider

GGspider
Member
Member

50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

do sep 25, 2008 19:45

Aan alle deelnemers aan deze GIRO

We hebben ze gehaald ..................

50 deelnemers zijn ingeschreven.

Als dat geen feest is

Van harte bedankt en tot 12/10
Geert

SPIDERVELOCE1750

Re: 50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

do sep 25, 2008 20:08

Aan alle deelnemers aan deze GIRO

We hebben ze gehaald ..................

50 deelnemers zijn ingeschreven.

Als dat geen feest is

Van harte bedankt en tot 12/10
Geert
Goe bezig Geert !!! :thumbs:

We kijken er echt naar uit . :wink:

GGspider
Member
Member

ma sep 29, 2008 10:35

Aan alle deelnemers en ook nog niet deelnemers,

ZOPAS EEN MITO INGESCHREVEN

groeten
Geert

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 29, 2008 11:44

Misschien is het handig om de datum in de titel op te nemen? :wink:

Als iedereen die zich heeft aangemeld ook daadwerkelijk komt, wordt het een leuke club. De ervaring leert, dat de werkelijke opkomst o.a. weersafhankelijk is......... (met mooi weer meer dan vooraf ingeschreven, met slecht weer minder)
Ik zal goed weer bestellen. 8)

Mooi initiatief! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

GGspider
Member
Member

Re: RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE

ma sep 29, 2008 14:38

Misschien is het handig om de datum in de titel op te nemen? :wink:

Als iedereen die zich heeft aangemeld ook daadwerkelijk komt, wordt het een leuke club. De ervaring leert, dat de werkelijke opkomst o.a. weersafhankelijk is......... (met mooi weer meer dan vooraf ingeschreven, met slecht weer minder)
Ik zal goed weer bestellen. 8)

Mooi initiatief! :thumbs:
Zo Allesandro, de datum is bijgevoegd.
Zo lang duurt dat.
En heb jij al gedacht aan een deelname ????

groeten
Geert

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE --> 12 OKTOBER

za okt 04, 2008 18:28

Moet jammer genoeg verstek geven voor volgende week :( . Einddemper zit er nog steeds niet onder (veel te druk met school :( :oops: ). Aan de anderen veel succes :D

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE --> 12 OKTOBER

za okt 04, 2008 18:48

Moet jammer genoeg verstek geven voor volgende week :( . Einddemper zit er nog steeds niet onder (veel te druk met school :( :oops: ). Aan de anderen veel succes :D
Jammer . :(

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE --> 12 OKTOBER

za okt 04, 2008 19:21

Jammer . :(
Vind ik ook :( ..keek er naar uit...

GGspider
Member
Member

testrit 3

di okt 07, 2008 00:16

Beste deelnemers,
Vandaag, zoals beloofd, de rit voor de derde keer uitgetest.
Vrouwlief Gerda heeft de taak van co-pilote op zich genomen en haar examen met onderscheiding volbracht.

Feedback naar de deelnemers:
1. Op een paar details na is de route niet verandert.
Twee wijzigingen van verwaarloosbare aard zijn aangebracht en zal ik op de breefing van 12 oktober meedelen.
Deze zijn:
Bij het buitenrijden van Oudenaarde zullen we een andere uitvalsweg kiezen, daar de oorspronkelijke weg in éénrichtingsverkeer is verandert. geen probleem, in plaats van links, rijden we rechts.
Ook bij het verlaten van de markt in Ronse gaan we de andere kant uit. Werken aan de kerk verhinderen ons de oorspronkelijke weg te kiezen.
Het roadbook werd aangepast en zal ik in detail uitleggen op 12/10 hoe we dat oplossen.

Voor de rest zijn geen problemen opgedoken tijdens de route en blijft het roadbook zoals het nu bestaat.

2. Wat het tanken betreft raadt ik iedereen toch aan, vòòr het vertrek de bella van de nodige benzine/diesel te voorzien. Enerzijds lijdt de route ons over smalle boerewegen en anderzijds is het ook zondag.
De tankstations zijn niet dikgezaaid, alhoewel we regelmatig toch de provincieweg oprijden waar tanken mogelijk is.
Een goeie raad dus: met een volle tank heb je ruim voldoende de totale rit te rijden.

3. De route loopt over goeie wegen, verhard met beton of asfalt, maar af en toe wel degelijk smal.
Elke alfa kan deze tour aan, mits wat voorzichtigheid op de wat smalle stroken.
Geen probleem dus, wat voor type je er ook overheen stuurt.

Dus, vrienden, ik ben er klaar voor. Jullie ook dus?

Ook met CESAR, de restaurantuitbater op de markt werden de nodige afspraken nog gemaakt. Alles is onder controle, goed voorbereid en elke partij is klaar voor de tour.

In de loop van deze week krijgen jullie zeker nog een definitieve, laatste stand van zaken. Want besef....110 mensen, 55 wagens in goeie banan leiden...das nie niks.

Groetjes van
GGspider

GGspider
Member
Member

do okt 09, 2008 13:17

Beste alfisten, deelnemers aan de tourrit ‘IL GIRO NELLE COLLINE’ van zondag
Hieronder vinden jullie wat verwachtingen omtrent de aankomst en start van deze tour

1. de aankomst in Oudenaarde
Zoals jullie weten heeft het Stadsbestuur van Oudenaarde gezorgd voor 45 vrije plaatsen op de Grote Markt. Deze plaatsen zullen gereserveerd worden vlakbij de fontein, in de nabijheid van het Stadhuis. Ik vroeg deze week nog 10 plaatsen extra, maat dat kon niet meer aangezien dit weer voor het schepencollege diende te komen en het hiervoor te laat was. Nu, op de markt zal er zondagmiddag normaal geen probleem zijn wat betreft parkeergelegenheid.
Er zal zeker politie in de buurt zijn, ten dienste van onze organisatie, om de aankomst op de Markt in goeie banen te leiden.
Voor de ‘fotografen’ in de buurt zou het handig zijn als jullie allemaal in dezelfde richting de alfa’s parkeren…met de snuit naar vóór.
Probeer zeker tegen 11.15 ten laatste aan te komen.
Zij die nog willen ontbijten…., vroeger komen natuurlijk.

2. Bij CESAR
Gelieve na het parkeren zo snel mogelijk te verzamelen in het zaaltje van Resto CESAR, dat zich achteraan bevind. Resto Cesar is vlakbij de parkeerplaats.
Dit ten laatste om 11.45.
Hier zal nog een laatste breefing plaatsvinden met onder andere: info over roadbook, waypoints, halthouden, fotowedstrijd, enz….
Ook dienen hier, zij die willen deelnemen aan het avonddiner, hun menukeuze bekend te maken aan de restauranthouder. Het menu-overzicht vinden jullie in het eerste bericht van dit topic. Kijk zeker al es in.

3. Starten
Het startsein wordt gegeven om 12.00
Ook hier zullen de ordediensten een oogje in het zeil houden opdat alles veilig kan verlopen.
Ik voorzie een startprocedure in de zin van ‘individueel vertrekken met een tussentijd van 30sec’. Maar dat bekijken we op het moment zelf en in samenspraak met de politie.
Na het verlaten van het stadscentrum kunnen jullie altijd mekaar nog wachten om in groep te rijden.

 IK ZOU ZEGGEN:
RIJ VOORZICHTIG NAAR OUDENAARDE, KOM GEZOND AAN.

Edspider85
Member
Member

do okt 09, 2008 19:31

Wel het word zeker een succes nu enkel de weer goden ..............
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

Terug naar “Evenementen”