Ik heb mij laten wijsmaken dat ze tegenwoordig alleen nog maar lak op waterbasis leveren. Dat schijnt een hele lange droogtijd te hebben. En alleen spuiten bij temp. boven de 20 graden. Is dat zo?

Dus toch op waterbasis waarschijnlijk. Dan maar even wachten op mooi weer.Moet wel rond de 20 graden zijn wil het een beetje drogen. We hadden een kachel aangezet om het goed warm te stoken. Mijn 33 is metallic groen, dan gaat de verharder niet door de verf maar door de blanke laklaag.
Bij verf op waterbasis gaat volgens mij geen verharder (die er wel door zou moeten als je geen blanke laklaag aanbrengt)..... dus toch 2K volgens mij?!? ( ik zal het voor de zekerheid even navragen vanavond)Dus toch op waterbasis waarschijnlijk. Dan maar even wachten op mooi weer.Moet wel rond de 20 graden zijn wil het een beetje drogen. We hadden een kachel aangezet om het goed warm te stoken. Mijn 33 is metallic groen, dan gaat de verharder niet door de verf maar door de blanke laklaag.
Succes iig. Spuiten is idd een vak apart. Veel geduld heb je nodig. Een kapstok is zo gemaakt.