ben dan wel jalours op zijn achterschermenEn hier een Giulia ...
...Die ooit betere dagen geeft gekend!
Is die eerste 33 nou een type 1 of een type 2 met type 1 grille?
ziet er nog wel te redden uit toch? waar staat ie eigenlijk?
type 2Is die eerste 33 nou een type 1 of een type 2 met type 1 grille?
En volgens mij is die een paar maanden geleden door een forumlid gekocht, het was volgens mij 1 van de 3 auto's die in één koop zouden zitten, maar uiteindelijk zijn ze los verkocht. Zou hij al zo snel afscheid ervan genomen hebben?type 2Is die eerste 33 nou een type 1 of een type 2 met type 1 grille?
Ehm, foto is ongeveer twee jaar oud.En volgens mij is die een paar maanden geleden door een forumlid gekocht, het was volgens mij 1 van de 3 auto's die in één koop zouden zitten, maar uiteindelijk zijn ze los verkocht. Zou hij al zo snel afscheid ervan genomen hebben?type 2Is die eerste 33 nou een type 1 of een type 2 met type 1 grille?
En was het geen Blue?
Maar aangezien er nog kentekenplaten op zitten is hij misschien nog niet afgemeld bij de RDW?
Dan is de 33 dus goed terecht gekomen!Ehm, foto is ongeveer twee jaar oud.En volgens mij is die een paar maanden geleden door een forumlid gekocht, het was volgens mij 1 van de 3 auto's die in één koop zouden zitten, maar uiteindelijk zijn ze los verkocht. Zou hij al zo snel afscheid ervan genomen hebben?type 2
En was het geen Blue?
Maar aangezien er nog kentekenplaten op zitten is hij misschien nog niet afgemeld bij de RDW?
Dan hoef ik niet meer te kijken of ie er nog staat.kenteken heb ik ingevoerd en bestaat nog gewoon...
hij is dit jaar nog van eigenaar gewisseld
Hopelijk heeft je pa dan wel een vrijwaring gehad...Als ik het kenteken van mn pa's oude 75 invoer bestaat ie ook gewoon nog maar hij ligt wel half kaal tussen de slopers in Grou zegt dus niet zoveel.
Zit nog een knap interieur in, alleen is de vraag hoe het er nu uitzietEn maar weer even omhoog.