Inderdaad voegt nix toe , maar is leuk om te weten wie hier er allemaal één heeftAllemaal leuk en aardig dit, maar wat voegt dit toe aan het 75-register...?
Inderdaad voegt nix toe , maar is leuk om te weten wie hier er allemaal één heeftAllemaal leuk en aardig dit, maar wat voegt dit toe aan het 75-register...?
Mooie wagen!!
3.0 V6 24V -1989
Mooi..Nope, vorige eigenaar
Ik was de vorige eigenaar van deze masjien, dus dan zal ik wel even en fotootje plaatsen voor Edwin...Ik heb een 75 TS (1990 Katalysator, 179000 km op de teller) , kleur Grigio Verde.
Productiedatum is ergens 2e helft 1989 maar al wel '90 specs.
Foto's volgen nog, moet ik nog steeds maken.
Staat al een flink tijdje op Belgische platen. De kerel die de homologatie-attesten regelt voor Alfa België wist mij idd te melden dat hij er nog maar een heel klein aantal de revue had zien passeren.Ziet er heeeel goed uit!
Staat ie al op Belgische platen?
Zo'n Turbo America kom je niet veel meer tegen, of vergis ik mij
Moet wel, ook hier rijden er niet zo veel rondStaat al een flink tijdje op Belgische platen. De kerel die de homologatie-attesten regelt voor Alfa België wist mij idd te melden dat hij er nog maar een heel klein aantal de revue had zien passeren.Ziet er heeeel goed uit!
Staat ie al op Belgische platen?
Zo'n Turbo America kom je niet veel meer tegen, of vergis ik mij
Het is zeker een mooi apparaat , rij er ieder dag met plezier in.Ik was de vorige eigenaar van deze masjien, dus dan zal ik wel even en fotootje plaatsen voor Edwin...Ik heb een 75 TS (1990 Katalysator, 179000 km op de teller) , kleur Grigio Verde.
Productiedatum is ergens 2e helft 1989 maar al wel '90 specs.
Foto's volgen nog, moet ik nog steeds maken.
Vind het nog steeds een mooi apparaat!
Tot nu 47 inschrijvingen en 4 pagina's draad geven volgens mij duidelijk aan dat je een leuke topic gestart hebtInderdaad voegt nix toe , maar is leuk om te weten wie hier er allemaal één heeftAllemaal leuk en aardig dit, maar wat voegt dit toe aan het 75-register...?
Thx Denk wel dat er nog een paar bij kunnen hier.Tot nu 47 inschrijvingen en 4 pagina's draad geven volgens mij duidelijk aan dat je een leuke topic gestart hebtInderdaad voegt nix toe , maar is leuk om te weten wie hier er allemaal één heeftAllemaal leuk en aardig dit, maar wat voegt dit toe aan het 75-register...?