Dat houdt in: draagarmen van de QV, veerpoten (met koni-schokdempers) van de QV, remmen (aan de wielen dus, niet meer aan de bak) van de QV en in een later stadium ook het 1.7 carbs-blok van de QV en de versn. bak van de QV.
Bij 't begin beginnen: Draagarmen en zo. Omdat de ophangrubbers van de Sprint misschien wel 23 jaar oud zijn en die van m'n (r.i.p.) 33 toch nog op z'n minst 16 jaar leek 't me wel wijs om nieuwe te nemen. 'k heb naar powerflex gekeken, maar dat vond ik wel erg duur worden en ik vraag me af hoeveel nut het heeft voor een straatauto en hoeveel comfort je inlevert. Iemand ervaringen? Ik heb nog niks gekocht, dus misschien ben ik nog om te lullen

Nahja goed... kijkend naar het plaatje in het werkplaatshandboek kom ik tot 4 dezelfde rubbers van euh... draagarm aan ophangpunt van de auto zegmaar en tot 2 dezelfde rubbers vanwaar de draagarmen bij elkaar komen. Dan nog misschien gelijk de rubbers van de stabilisatorstang meenemen? En euh... vergeet ik nog iets? Ik heb eea besteld bij Usato - voor de achteras nog niet... moet eerst nog verzinnen watvoor as eronder komt ivm de remmen en zo.
Weet ik in ieder geval wat ik te doen heb van 't weekend...