Van de week verkoop ik mijn 33 en zeg ik met volle overtuiging: ik lever hem keuringsvrij. (in België moet je dus terug naar de keuring als je de wagen verkoopt, behalve als de laatste keuring geen 2 maanden geleden is.) Ik heb ondertussen ongeveer 750 km gereden (na de laatste keuring) Wat zegt die man van de keuring: afgekeurd, en wel om 2 redenen:
- ophanging achter (bleek achteraf mijn eigen schuld

- op vorige keuringsbewijs stond: kleine lek aan servo. Ik had toen ook gezien waar en daarzijn 2 bouten (maat 17 en 19) waar er 1 een druppel lekte. Nu wordt ie daar dus voor afgekeurd.

Terug naar de keuring: Terug afkeur op die lek. Blijkt dat ie serieus begint te lekken als je het stuur helemaal afdraait. Terug naar de garage, op de brug, en ... wat blijkt stuurhuis stuk volgens garagist. Hij kan vervangen door een okkazie en daarvoor vraagt ie dus (werkuren inbegrepen) 250 EUR.

MIjn vraag:
Kan je zelf makkelijk nakijken of het het stuurhuis effectief is of niet. Je moet wel er rekening meehouden dat ik geen brug ter beschikking heb. De 33 lekt dus enkel serieusl als je helemaal afdraait, anders niet quasi niks.
Is dat een redelijke prijs ? (volgens mij wel, maar ik heb er dus geen enkel idee van)