Helaas moesten er weer koters sneeuwballen gooien,dus wat kale plekken

foei foei geen kentekenplaten en dan toch rijdenJa ook hier sneeuw, ff de 75 turbo buiten gereden voor een paar plaatjes;
Grtz,fRank
Nonkel Frank heet het gewoon goed voor mekaar .foei foei geen kentekenplaten en dan toch rijdenJa ook hier sneeuw, ff de 75 turbo buiten gereden voor een paar plaatjes;
Grtz,fRank
Als je de situatie ter plekke niet kent kun je beter zwijgen AO.foei foei geen kentekenplaten en dan toch rijdenJa ook hier sneeuw, ff de 75 turbo buiten gereden voor een paar plaatjes;
Grtz,fRank
ja ik weet het maar ze gaat over een week haar restauratie tegemoet, dus ze kan het hebben nu, daarna zul je haar nooit meer onder de sneeuw zienHey Tom staat jou spidertje buiten?![]()
nog niet teveel sneeuw hier pa svanavond een beetje![]()
grt rogeralfa
Hard door de plassen heen rijden....En wat doen jullie tegen de pekel? regelmatig afspuiten v onder? off...?
Ja ik rijd ook door...(zoals jullie zien) en probeer m regelmatig goed schoon te spuiten van onderen/wielkasten e.d. Weet eigenlijk niet wat ik meer zou kunnen doen?
Wat doen jullie? ben benieuwd!
Hard door de plassen heen rijden....En wat doen jullie tegen de pekel? regelmatig afspuiten v onder? off...?
Ja ik rijd ook door...(zoals jullie zien) en probeer m regelmatig goed schoon te spuiten van onderen/wielkasten e.d. Weet eigenlijk niet wat ik meer zou kunnen doen?
Wat doen jullie? ben benieuwd!![]()
Ik blijf doorrijden deze winter met de 75, ga hem gewoon regelmatig goed afspuiten (idd de wielkasten enz).Wie rijd er eigenlijk met zijn zeer dierbare Bella Macchina de winter door?? En wat doen jullie tegen de pekel? regelmatig afspuiten v onder? off...?
Wat doen jullie? ben benieuwd!