de auto staat niet in athene ,maar in thessaloniki.
tijd........sja het is voor mij goedkoper om iemand anders te laten rijden.en waarschijnlijk nog véél veiliger ook.
Mwah...heb er eentje van 3500 euro gehad
Is misschien toch wel het overwegen waard... als het mijn auto was ging ik hem zelf halen ipv iemand daar 1500 Euro voor te betalen (aannemende dat de verder kosten dan gelijk zijn...). Zie het als vakantie!tijd........sja het is voor mij goedkoper om iemand anders te laten rijden.
ben mijn baan niet zat, maar heb nog wel wat vrije dagen (tussenstop in Lugano mogelijk )Als je me een auto + aanhanger, of auto ambu ter beschikking stelt, wat geld voor brandstof, eten en overnachting, dan ben ik je man hoor
Ben mn huidige baan toch zat, dus kan wel wat afwisseling gebruiken.
Lijkt me een prima planben mijn baan niet zat, maar heb nog wel wat vrije dagen (tussenstop in Lugano mogelijk )Als je me een auto + aanhanger, of auto ambu ter beschikking stelt, wat geld voor brandstof, eten en overnachting, dan ben ik je man hoor
Ben mn huidige baan toch zat, dus kan wel wat afwisseling gebruiken.
met zijn 2en dan maar gaan
Als de controles echt zo streng zijn, zal je waarschijnlijk ook het chassisnummer moeten vervangen.is het niet de italiaanse douane die dit bepaald?
de auto gaat tenslotte uit griekenland naar italie.
ik moet de auto eigenlijk met de papieren van mijn huidige rz exporteren en met mijn belgische nummerborden erop.
het probleem is dat achteraan geen nummerborden meer passen want daar is alles gedemonteerd
Briefje in het nl opstellen en hier posten er is vast wel iemand hier met voldoende kennis van de Italiaanse taal die het voor je wil vertalen, anders heb ik nog een italiaanse bella van bijna 60 in mn klantenkring die dat vast voor me wil doen.ik moet eigenlijk de italiaanse douane aanschrijven.....pffff