Assen is een evenement , een borrel halen is totaal iets anders.......
Ben je daar wel zeker van Frits ? Je rijdt wel met een 90 hé .
oja na de trouwpartij nog wel 2 weken vakantie gevierd, helemaal gek ben ik niet.
Ach, dat Alfa-virus zal wel m'n hersens hebben aangetast, maar een beetje gek en gestoord is niet mis meeBen je daar wel zeker van Frits ? Je rijdt wel met een 90 hé .![]()
![]()
Ik mis Noord- Oost FrieslandAls we het midden van Nederland nemen dan is:
Groningen 170 km
Den Helder 140 km
Terneuzen 195 km
Maastricht 200 km
Antwerpen 140 km
Brussel 185 km
Oja naar Milaan is het 1030 km
Er zal altijd wel iemand zijn die het te ver weg vind. Ik ben ooit op een trouwpartij van een vriend in de USA geweest, waarbij ik iemand sprak die mij voor gek verklaarde dat ik helemaal uit Europa kwam, even later bleek dat ik maar 8 uur in het vliegtuig gezeten had, terwijl hij in 3 dagen 4 staten doorgereden was.... Het is maar net wat je prioriteit is![]()
oja na de trouwpartij nog wel 2 weken vakantie gevierd, helemaal gek ben ik niet.
Als we het midden van Nederland nemen dan is:Ik mis Noord- Oost FrieslandAls we het midden van Nederland nemen dan is:
Groningen 170 km
Den Helder 140 km
Terneuzen 195 km
Maastricht 200 km
Antwerpen 140 km
Brussel 185 km
Oja naar Milaan is het 1030 km
Er zal altijd wel iemand zijn die het te ver weg vind. Ik ben ooit op een trouwpartij van een vriend in de USA geweest, waarbij ik iemand sprak die mij voor gek verklaarde dat ik helemaal uit Europa kwam, even later bleek dat ik maar 8 uur in het vliegtuig gezeten had, terwijl hij in 3 dagen 4 staten doorgereden was.... Het is maar net wat je prioriteit is![]()
Wel goed lezen he... ik ging uit van het midden van NederlandSnelste route over 252,5 km
in ongeveer 2 uur en 34 minuten
Van
Groningen
Naar
Anton Pieckplein
5152LZ
Drunen (Heusden)
bla bla bla bla bla![]()
Yep, omdat zelfs het Wiki er niet uit is wat het midden van Nederland isHet geografisch middelpunt?
Yep, omdat zelfs het Wiki er niet uit is wat het midden van Nederland isHet geografisch middelpunt?![]()
heb ik voor het gemak maar het geografische middelpunt genomen.
Het "het snijpunt van de diagonalen van de vierhoek van de vier extreme punten" vind ik zelf ook wel een aardige. Dan rijden alle SCARB leden in Nieuweschans en Sint Anna te Muiden een ongeveer gelijk aantal kilometers![]()
Eigenlijk zou je een "zwaartepunt" van de woonplaatsen van de SCARB-leden moeten maken, dan heb je een SCARB-middelpunt van Nederland.
Heb je iig de minste co2 uitstoot.....
ojee, dan moet je rekening gaan houden met welke Alfa men naar de njr komt...
ach een beetje number-crunching en uiteindelijk komen we op Ameland terecht
Als alle leden altijd komen, maakt het niet uit waar je het houdt, de uitstoot zou hetzelfde zijn. Want wat de ene extra rijdt, zou de andere minder moeten rijden (in theorie!).Yep, omdat zelfs het Wiki er niet uit is wat het midden van Nederland isHet geografisch middelpunt?![]()
heb ik voor het gemak maar het geografische middelpunt genomen.
Het "het snijpunt van de diagonalen van de vierhoek van de vier extreme punten" vind ik zelf ook wel een aardige. Dan rijden alle SCARB leden in Nieuweschans en Sint Anna te Muiden een ongeveer gelijk aantal kilometers![]()
Eigenlijk zou je een "zwaartepunt" van de woonplaatsen van de SCARB-leden moeten maken, dan heb je een SCARB-middelpunt van Nederland.
Heb je iig de minste co2 uitstoot.....
ojee, dan moet je rekening gaan houden met welke Alfa men naar de njr komt...
ach een beetje number-crunching en uiteindelijk komen we op Ameland terecht