Zou't niet kunnen dat ge 2 keer in 'n lagere versnelling (dus hoger in toeren aan't meetpunt) gepasseerd bent ?quote : (bleek dat Sam Pirelli's had meegegeven die 80% versleten waren ipv 80% goed) unquote .
Hé Sjarel, dat klopt niet helemaal hé : ik had duidelijk gezegd dat Franky ALLES mocht meenemen wat ie wou,
OOK diegene die nog op de 155 stonden. aangezien we toch nog velgen met straatbanden hadden kon dat zonder probleem : ttz dan moesten ze er wel AFgehaald worden.
Die op de auto waren namelijk de beste D4 en D2 die ik nog had .
Een beetje gehaast geweest misschien ?
Dat alles wil wel zeggen dat ik nog een losse reserve D5 heb liggen. ( en nog wat ander Pirelli's)
Ter info : bij ons werkten de Dunlops en Yokohamas prima : als een van de enigen vertrokken op slicks en na 45 minuten hadden we al 10 plaatsen goedgemaakt.
Er zat meer in , als we gewoon onze tijjden bleven bollen misschien zelfs een Top 10 algemeen, maar toen ..................................................... 96,1 dB.
Twee pieken en daarvoor en daarna amper over de 90.
Wat moet je daar nu mee ? Als je constant aan de geluidlimiet zit dan weet je het, maar nu ...................................
Wellicht extra geluidsdemping aan de luchtfilter breien en een Supertrapp , er zit niks anders op.
Ik heb niet eens de Yoko/dunlop combi kunnen proberen, noch eens goed knallen in het donker met de extra verstralers.
Toch speciaal hé ; had dat nog nooit gedaan en op zaterdag was vrije training ook van 17 tot 18 ( was wel knudde weer en omdat we de racing wets wilden sparen, reden we op straatbanden . Géén goed idee ( misschien wel met Yokoh A48 maar niet met Roadstones ))
Ik was er ni bij hè toen ze om die bandjes kwamen...
Bacci Quickshift en Bacci korte eindreductie is binnen ... mooi om naar te kijken en hopelijk ook 'n stap vooruit in de prestaties (vooral die eindreductie, Quickshift gaat vooral misschakelen voorkomen : ik heb toch wel 'n paar keer van 4 naar ... 5 teruggeschakeld ipv 3, gelukkig niet andersom) .