wat een gezever allemaal weer
Ik ben vanaf vrijdagmiddag weer beschikbaar voor de SCARB, mijn vakantie plan ik er wel voor
We gaan allemaal graag naar dit evenement. Jij hebt mischien niet te maken met de schoolvakanties maar dan hoef je mijn opmerking nog niet af te doen als gezever.wat een gezever allemaal weer
Ik ben vanaf vrijdagmiddag weer beschikbaar voor de SCARB, mijn vakantie plan ik er wel voor
Ik heb een schoolgaand kind waar ik rekening mee heb te houden, daarbij is mijn vriendin werkzaam op een school en zit er dus ook aan vast.wil je een beetje netjes blijven, aub we gaan allemaal graag naar dit evenement. JIj hebt mischien niet te maken met de schoolvakanties maar dan hoef je mijn opmerking nog niet af te doen als gezever.wat een gezever allemaal weer
deze opmerking had ik ook al geplaatst blijft het feit dat als je het buiten de vakantie organiseert het overgrote deel wel tevreden stelt. Ik ga mijn vakantie niet verzetten voor het SS.
Je kan het nooit goed doen voor iedereen, buiten dit alles zijn wij met zijn allen diegene die feestje compleet maken.
10 weken oud? Neem je de kleine toch gewoon mee? Mijn dochter was 7 weken toen ze haar eerste SSAR (op Zandvoort, 2005) meemaakte...Als alles goed gaat ben ik 10 weken ervoor vader geworden en moet mijn vriendin in dit weekend
voor het eerst weer werken.Maar de oppas hebben we al geregeld.