Ik had zo'n cdrom met gtv gegevens maar ik ben bang dat die met de verhuizing 'semi onvindbaar' is geraakt.......

Wie weet t, alfast bedankt, grtz, fRank
Hey dat wist ik niet! De mijne is uit 82 en heeft 2 electrische spiegels....Zeldzaam hoor, zo'n rechterbuitenspiegel.
Mijn GTV6 uit 1981 is ook niet voorbereid voor een rechterbuitenspiegel. Ben tenminste nooit bedrading tegengekomen voor een rechterspiegel, zowel in de deur niet als achter het dashboard en middenconsole. En de mijne is van juli 1981.
Ik bedoelde dat je een losse rechterbuitenspiegel vindt zonder auto eraan vast. Dat is best zeldzaam.Hey dat wist ik niet! De mijne is uit 82 en heeft 2 electrische spiegels....Zeldzaam hoor, zo'n rechterbuitenspiegel.
Mijn GTV6 uit 1981 is ook niet voorbereid voor een rechterbuitenspiegel. Ben tenminste nooit bedrading tegengekomen voor een rechterspiegel, zowel in de deur niet als achter het dashboard en middenconsole. En de mijne is van juli 1981.
klap ik hem toch in...pas je wel op met die rechter spiegels: boven de 250 scheelt een rechter spiegel minimaal 5 km per uur!